هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر در بخش صحنه‌ای میزبان ۸ اثر نمایشی است که در تالارهای میزبان این جشنواره اجرا دارند. ضمن اینکه در این روز تالار مولوی و تماشاخانه سنگلج اجرایی ندارند.

چارسو پرس: روز شنبه هشتم بهمن ماه و همزمان با هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر تالار وحدت میزبان نمایش «مدق‌الحناء» از عمان است که در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

«مضحکه عجایب المخلوقات» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر دیگر نمایشی است که در هشتمین روز جشنواره اجرا دارد. این نمایش در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

تاللار چهارسو میزبان نمایشی است با نام «شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی که از شهر قزوین در جشنواره روی صحنه می رود.

این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

تالار قشقایی هم پذیرای نمایش «کشتی تن» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست است که این نمایش از فارسان در جشنواره اجرا دارد. این اثر نمایشی در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می رود.

در تالار قشقایی نمایشی با نام «سم زدایی» نوشته و کار ندا قربانیان اجرا می شود. این نمایش که از کرج در جشنواره حضور دارد، در دو نوبت ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه اجرا می شود.

تماشاخانه سنگلج و تالار مولوی فردا اجرایی ندارند اما در جدول اجراهای بخشی صحنه ای اعلام شده که تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روز شنبه میزبان نمایشی از اردن است که شنیده می شود این اجرا به دلیل عدم صدور ویزا لغو شده است.

اما تالار استاد سمندریان ایرانشهر شاهد اجرای نمایش «آسمان پا به ماه» نوشته و کار سعیده آجربندیان است که دو اجرا در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

تالار حافظ نیز کار خود را با میزبانی از نمایش «دختران» به نویسندگی علی دل پیشه و کارگردانی علی دل پیشه و کیانوش ایازی ادامه می‌دهد.

این نمایش در دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره تئاتر فجر