نمایش "خرس آرکانسا" به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی که قرار بود 26 دی ماه 93 به اجرای خود در مرکز تولید تئاتر کانون پایان دهد با استقبال خانواده ها و مدارس و مهد های کودک از 5 بهمن به صحنه باز می گردد.

چارسو پرس: مهدی مقیمی در این باره گفت: پس از یک استراحت یک هفته ای از 27 دی تا 4 بهمن دوباره در اجراهای صبح میزبان کودکان و نوجوانان عزیز خواهیم بود. وی با اشاره به این که نمایش خرس آرکانسا در هر روز 3 اجرا انجام داده گفت: گروه پس از دو ماه نیاز به یک استراحت و تجدید قوا داشت به همین دلیل روز 26 دی آخرین اجرا در هفته جاری محسوب می شود و به امید خدا از 5 بهمن ها هر روز صبح برای مهد ها و مدارس روی صحنه خواهیم بود.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: بنا به پیشنهاد مرکز تولید تئاتر کانون ، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته نیز در نوبت بعد از ظهر پذیرای عموم خانواده های تهرانی می شویم که با استقبالی که از این اجرا کردند باعث تمدید آن شدند. خرس آرکانسا نوشته اوراند هریس با ترجمه بهزادنژادقنبر به فارسی برگردانده شده است.

آهنگسازی این نمایش شاد و موزیکال را رضا حقگو، طراحی صحنه سمیه سلمانی،طراحی لباس اکرم دهقانی و طراحی گریم فهیمه راهواربرعهده داشته اند. محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی،حسین رومشکانی، مجید اشرفی، مهدی مقیمی اسفندآبادی و محسن قصری در  این نمایش به ایفای نقش می پردازند و داستان دختربچه ای را بیان می کنند که وقتی آرزو می کند پدربزرگش را هرگز از دست ندهد ماجراهای شگفت انگیزی را پشت سر می گذارد.

در این نمایش قهرمان داستان در جهان تخیل با خرسی که در سیرک هنرنمایی می کند آشنا شده و درمسیر آرزوی خرس پیر ، تصویری امیدبخش و زیبا از ارتباط نسل های مختلف و زندگی خلق می کند.