فصل چهارم از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از اول فروردین ماه ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه اول سیما می رود. در آستانه پخش این مجموعه طنز، ویدئویی به عنوان تیزر رسمی منتشر شده است.

چارسو پرس: سریال «نون خ ۴» برای پخش نوروزی از آنتن شبکه یک سیما آماده شده است و با توجه به تقارن نوروز با ایام رمضان، پخش این سریال همچنان ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله‌ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب‌ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می‌زند.»

 ویدئویی از «نون خ ۴» در آستانه پخش از تلویزیون 

حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی‌عبدالهی از بازیگران فصل چهارم «نون خ» هستند.

«نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از اول فروردین ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

اولین تیزر رسمی «نون خ۴» را در زیر تماشا می کنید: