کریستوفر نولان کارگردان سرشناس هالیوودی معتقد است که آل‌پاچینو به قدری در بازیگری فوق‌العاده است که نمی‌توان لحظه‌ای از او چشم برداشت.

چارسو پرس: به نقل از ددلاین، کریستوفر نولان کارگردان سرشناس هالیوودی که در سال 2002 فیلم سینمایی «بی‌خوابی» را با بازی آل‌پاچینو کارگردانی کرد، اخیرا در اظهارنظری به تمجید از مهارت‌های بازیگری آل‌پاچینو ستاره سینمای جهان پرداخته است.

نولان ضمن ستایش توانایی‌های این بازیگر سرشناس سینمای جهان در گفت‌وگو با لس‌آنجلس‌تایمز اظهار کرده است: پاچینو به قدری در بازیگری فوق‌العاده است که نمی‌توانید لحظه‌ای از او چشم بردارید! فقط بازیگران بزرگ در سینما می‌توانند مانند او باشند. 

نولان در ادامه به بیان خاطره مشترکی از همکاری با پاچینو در فیلم «بی‌خوابی» پرداخته و در این‌باره اظهار کرده است که در یکی از روزهای فیلم‌برداری، قصد داشته یادداشتی را به پاچینو بدهد تا او را نسبت به کاری که می‌خواسته این بازیگر جلوی دوربین انجام دهد، آگاه کند اما پاچینو یادداشت این کارگردان را رد کرده است. 

نولان درباره ماجرای آن یادداشت می‌گوید: در سال 2002 هنگامی که مشغول ضبط یکی از سکانس‌های فیلم «بی‌خوابی» بودیم، پس از چند برداشت، به سراغ پاچینو رفتم و به او یادداشتی درباره کاری که می‌خواستم مقابل دوربین انجام دهد، دادم. پاچینو بعد از خواندن یادداشت، به من گفت: من قبلا این کار را انجام داده‌ام اما تو نمی‌توانی آن را با چشم ببینی! می‌توانی در روزنامه‌ها درباره‌اش بخوانی! سپس یادداشت را به من پس داد. من مطابق با آنچه که آل‌پاچینو گفته بود، جست‌وجو کردم و در کمال شگفتی چیزی که می‌خواستم را یافتم.