فیلم سینمایی «شهر سیارکی (استروید سیتی)» به کارگردانی وس اندرسون یکشنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «شهر سیارکی (استروید سیتی)» ساخته‌ی وس اندرسون محصول ۲۰۲۳ آمریکا یکشنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد (کارشناس سینما) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در سال ۱۹۵۵، گروهی از دانش آموزان به همراه والدین خود برای شرکت در یک جشنواره علمی که در یک شهر بیابانی اسرارآمیز برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند و…

اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، جفری رایت، تیلدا سوینتن، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، استیو کرل، مت دیلون، هانگ چائو، ویلم دفو، مارگو رابی از جمله بازیگران فیلم «شهر سیارکی» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هشتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.