وس اندرسن پس از یازدهمین فیلم خود یعنی «استروید سیتی» (Asteroid City) که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، تریلر فیلم کوتاه جدیدی را برای اولین بار در نتفلیکس منتشر کرد

چارسو پرس: تنها چند ماه پس از رقابت «استروید سیتی» برای نخل طلای کن، «هنری شوگر» در جشنواره فیلم ونیز امسال اکران شد و تشویق و تحسین فراوانی دریافت کرد که شامل تشویق چهار دقیقه‌ای در سالن نمایش هم بود. «داستان هنری شوگر» نوشته دال بر اساس داستان واقعی است و یک عارف به نام خدا بخش (کودا باکس) را دنبال می‌کند و فیلم اندرسن هنری شوگر قمارباز را نشان می‌دهد که سعی دارد با استفاده از تکنیک‌های مراقبه کارت‌های حریف خود را هنگام بازی ببیند.

 

 

اندرسن در مصاحبه‌ای با ایندی‌وایر در مورد ارتباطش با نویسنده گفت: «من رولد دال را قبل از ساختن فیلم آقای فاکس شگفت‌انگیز می‌شناختم. من لیندزی دال، بیوه‌اش را حدود ۲۰ سال پیش زمانی که مشغول فیلمبرداری خانواده اشرافی تننبام (The Royal Tenenbaums) بودیم، ملاقات کردم. سال‌هاست که می‌خواهم هنری شوگر را بسازم، این داستان را برای من کنار گذاشتند چون با آن‌ها دوست بودم.»

همانطور که در تریلر فیلم «داستان‌های شگفت‌انگیز هنری شوگر» عنوان شده است، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ (۵ مهر ۱۴۰۲) از نتفلیکس پخش خواهد شد.