مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری كارگاه‌های آموزشی تئاتر را با حضور آتیلا پسیانی و داریوش ارجمند برگزار می‌كند.

پایگاه خبری تئاتر:  مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری، كارگاه‌های عملی- آموزشی بازیگری، تولید، بدن، تنفس و تربیت حس را در راستای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های خود با موضوع "سبك زندگی" با حضور اساتید تئاتر برگزار می‌كند.

كارگاه بازیگری زیر نظر آتیلا پسیانی برگزار می‌شود و داریوش ارجمند و سعید مطلبی نیز كارگاه تولید را سرپرستی ‌خواهند كرد. همچنین كارگاه‌ بدن زیر نظر رضا كشاورز و كارگاه تربیت حس زیر نظر حسن خلیلی‌فر برگزار می‌شود. میكاییل شهرستانی نیز برگزاری كارگاه تنفس را برعهده خواهد داشت.

موضوعات اعلام شده برای برگزاری كارگاه‌های یاد شده بدین شرح اعلام شده است: سبك زندگی و خانواده، سبك زندگی و فرهنگ، سبك زندگی و آموزش، سبك زندگی و انقلاب، سبك زندگی و جوانان، سبك زندگی و اسلام، سبك زندگی و اوقات فراغت، سبك زندگی و سیره پیامبران و امامان، سبك زندگی و اعتیاد، سبك زندگی و جنگ، سبك زندگی و تربیت، سبك زندگی و دانشگاه.

فرصت ثبت‌نام برای حضور در این كارگاه‌های عملی و آموزشی تا بیستم آذرماه 92 اعلام شده و روز بیست و پنجم آذرماه از متقاضیان تست بازیگری به عمل خواهد آمد. همچنین آغاز به كار كارگاه‌های از اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

در پایان برگزاری این كارگاه‌ها، نمایش‌هایی توسط هنرجویان تولید و اجرا خواهد شد كه به افراد برتر این تولیدات جوایزی نیز اهدا می‌شد. ضمن اینكه نمایش‌های برتر نیز در حوزه هنری اجرای عمومی خواهند داشت و در صورت تایید كیفیت آثار، این آثار در سال آینده به جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه راه خواهند یافت.