فیلم‌های کوتاه «شریک من زرافه»، «جونده»، «دم اژدها» و «قبل از تاریکی» در دولین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور محمدتقی فهیم نقد و بررسی می‌شوند.

چارسو پرس: به‌‌گزارش روابط‌‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دولین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه 13 اسفندماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «شریک من زرافه» به کارگردانی صلاح‌الدین نوری، «جونده» به کارگردانی نوید صولتی، «دم اژدها» به کارگردانی سعید کشاورز و «قبل از تاریکی» به کارگردانی مصیب حنایی، روی پرده خواهند رفت. 

در این رویداد محمدتقی فهیم، نویسنده و منتقد سینما، به‌ عنوان کارشناس جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد محمدی، به عنوان مجری این جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت. 

«شریک من زرافه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی صلاح‌الدین نوری در ژانر فانتزی-ماجراجویانه ساخته شده است.

«جونده» به نویسندگی کریم لک‌زاده را نوید صولتی کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی نوید صولتی و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است. بابک کریمی، علیرضا مهران، علیرضا لبیبیان، آزاده مشعشعی، حامد برغانی، پیام زمان وزیری، امیرپناهی، محسن نژادی در این اثر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«دم اژدها» به‌نویسندگی و کارگردانی سعید کشاورز را مهدی صفی‌یاری تهیه و تولید کرده و محمد کارت به‌عنوان مشاور کارگردان، فیلم‌نامه و بازیگردانی در این اثر کشاورز را همراهی کرده است. سیاوش چراغی‌پور، مهیار راحت‌طلب، مرتضی جلمبادانی و کورش شاداب‌فر، نقش‌آفرینان این فیلم کوتاه بوده‌اند.

«قبل از تاریکی» اثری است به‌نویسندگی و کارگردانی مصیب حنایی و تهیه‌کنندگی فریبا کشاورزی و انجمن سینمای جوانان ایران.

دولین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، یک‌شنبه‌ 13 اسفندماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.