استودیو پارامونت اولین ویدیو از فیلم گلادیاتور 2 جدیدترین ساخته ریدلی اسکات را در مراسم سینماکان به نمایش گذاشت.
چارسو پرس: آخرین روز از مراسم سینماکان در حالی دیروز در لاس وگاس برگزار شد که پارامونت پیکچرز دست پُر آمد و خبرهای مهمی پیرامون فیلم کراس اور Transformers و G.I. Joe، اقتباس Teenage Mutant Ninja Tutles: The Last Ronin و آثار دیگر برای علاقمندان داشت. این استودیو ارائه خود را با نمایش ویدیو فیلم گلادیاتور ۲ و صحبت‌های ریدلی اسکات، جوزف کوئین، دنزل واشینگتن، پُل مسکال و پدرو پاسکال به پایان رساند. گلادیاتور یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های سال ۲۰۰۰ بود که دنباله‌اش حماسه دیگری را به نمایش خواهد گذاشت.

ریدلی اسکات قبل از نمایش ویدیو فیلم گفت: «احتمالا سری دوم از فیلم اول هیجان‌انگیزتر باشد.»
پل مسکال نیز گفت: «بازی در این فیلم یکی از بهترین لحظات عمرم تا بدین روز بوده است.»
جوزف کوئین نیز اظهار داشت: «وقتی رفتیم و صحنه فیلمبرداری رو دیدیم یادمه حس کردم رُم باستان را ساختند.»
پدرو پاسکال گفت که فیلم اول را دو بار در سینما دیده و فیلم دوم فراتر از انتظاراتش است.
دنزل واشینگتن نیز قولِ صحنه‌های اکشن، احساسی و حماسی را داد: «اینا چیزهایی هستند که مردم بخاطرش به سینما می‌روند.»

ویدیو فیلم چه چیزی را نشان داد؟
ویدیو پنج دقیقه‌ای منتشر شده از فیلم، با فلش بک‌هایی به فیلم اول آغاز شد. عکس ماکسیموس روی دیوارها حک شده و شخصیت اصلی در حال روایت داستان است: عدالت برای یک بَرده در میدان مسابقه به اجرا در می‌آید. شخصیت واشینگتن می‌گوید: «این چیزی است که به آن ایمان دارند -قدرت-.» آب میدان مسابقه را در برمی‌گیرد. پاسکال تاج‌گذاری می‌کند. کوسه‌ها مردی را می‌خورند. واشینگتن بالای میدان ایستاده است.میمون‌ها رها می‌شوند. گلادیاتورهایی که به غل و زنجیر کشیده شده‌‌اند باید با میمون‌ها مبارزه کنند. سپس علامت‌گذاری می‌شوند.
واشینگتن به مردی می‌گوید: «خشم موهبت توست.» شخصیت مسکال مردها را وارد مبارزه می‌کند و سوار بر یک کرگدن مقابل یک سرباز می‌ایستد‌. درحالیکه پاسکال از سر جایش نگاه می‌کند، مسکال دستور می‌دهد. آن‌ها جا خالی داده و کرگدن به دیوار می‌خورد. ویو رُم از داخل و خارج باشکوه است. صحنه مبارزات در دریا، قایق‌هایی را نشان می‌دهند که توپ‌هایی را به سمت قلعه می‌فرستند. کوئین که گویی نقش سابق واکین فینیکس را برعهده دارد بر سر پاسکال داد می‌زند که: «اسمت برای همیشه فراموش خواهد شد.» پاسکال در میدان مسابقه مبارزه می‌کند. واشینگتن سقوط رُم را اعلام می‌کند. لحظات دراماتیک و اکشن زیادی را در فیلم شاهد هستیم. پاسکال و مسکال قبل از نمایش لوگو فیلم؛ در حال مبارزه شدیدی هستند.

شخصیت مسکال می‌گوید: «هرآنچه اینجا بکاریم، در آخرت درو می‌کنیم.»

گلادیور ۲ درباره چیست؟
این دنباله ۱۵ سال بعد از وقایع فیلم اول را نشان می‌دهد. پل مسکال در نقش لوکاس وروس، پسر لوسیلا، نجیب‌زاده‌ای که از سمت خود دست کشیده، بازی می‌کند. ماکسیموس برای نجات لوسیوس و لوسیلا جانش را از دست داد و انتقام مرگ زن و پسرش را از امپراتور تشنه قدرت؛ کامودوس، گرفت.

دنزل واشینگتن در نقش کسی که بصورت پنهان همه چیز را دستکاری می‌کند، پدرو پاسکال در نقش ژنرال رومی که به اجبار گلادیاتور می‌شود، می قلماوی، پیتر منسا، مت لوکاس، لیور راز و تیم مک‌اینرنی بازیگران فیلم هستند‌ جوزف کوئین و فرد هیچنگر نقش‌های امپراتور کاراکالا و گتا را ایفا می‌کنند. دیوید اسکارپا نویسنده فیلم و ریدلی اسکات کارگردان آن است.

گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذر) راهی سینماها می‌شود.