وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتقادها به وضعیت تئاتر کشور تاکید کرد که این وزارتخانه برنامه های زیادی برای افزایش فضاهای نمایشی در نظر دارد.

 

سایت خبری تئاتر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۲۵ اردیبهشت ماه در حاشیه یک برنامه در نمایشگاه کتاب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا با وجود نامگذاری سال ۹۴ توسط به نام سال تئاتر از سوی وی هنوز اقدامی برای بهبود وضعیت تئاتر در سراسر کشور صورت نگرفته است، توضیح داد: هنوز بیش از ۲ ماه از طول سال نگذشته بنابراین نمی توان به این سرعت به نتیجه رسید اما باید به این نکته اشاره کنم که ما برای افزایش فضاهای نمایشی در سراسر کشور برنامه های زیادی داریم.

وی افزود: امضای تفاهم نامه برای ساخت شش پلاتوی نمایشی در شهرهای استان کرمان که امروز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه صورت گرفت در راستای اهداف ما پیرامون توسعه فضاهای فرهنگی است.

جنتی درباره ماجرای بازسازی تئاترشهر هم توضیح داد: مراحل بازسازی مجموعه تئاتر شهر در حال انجام است ضمن اینکه به زودی مجموعه تئاتر خاوران با همکاری شهرداری تهران افتتاح می شود و علاقه مندان تئاتر می توانند شاهد فعالیت یک مجموعه نمایشی با کیفیت در پایتخت باشند.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئاتر دانشگاهی

اعلام نمایش‌های راه یافته به جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی

اجرای نمایش «خرمهره» در تماشاخانه استاد مشایخی

عروسک های کاغذی «خاماچیک» در راه اوکراین

اجرای 38 نمایش در سالن‌های تئاتر تهران

امیررضا کوهستانی «شنیدن» را به تئاتر شهر می‌برد

بهرام تشکر با «رام کردن مرد سرکش» در پردیس سینمایی کورش

علی رفیعی: قرارداد با بنیاد رودکی همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد.