گای ریچی وظیفه کارگردانی فیلم Wife and Dog را بر عهده گرفته است که در مورد اشراف بریتانیایی خواهد بود.
چارسو پرس: گای ریچی در حال ساخت فیلم دیگری است. ورایتی گزارش داد که گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen، فیلم Wrath of Man، فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre، فیلم The Covenant و فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare وظیفه کارگردانی فیلم Wife and Dog را بر عهده گرفته است.

ورایتی در ادامه توضیح داد که فیلم جدید ریچی به دنیای رنگارنگ و عجیب و غریب طبقه اشرافی بریتانیا سر خواهد زد که پیش از این در فیلم The Gentlemen و سریال آقایان به‌همراه اخیرا فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کویل این موضوع را دیده بودیم. فیلم همسر و سگ توسط استودیو Black Bear تولید خواهد شد و این فیلم کمدی اکشن و درام را قرار است برای اولین‌بار در بخش بازار جشنواره فیلم کن به شبکه‌ها و استودیوهای احتمالی ارائه کند.


در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم Wife and Dog در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود لحن مشابه فیلم‌های ریچی را داشته باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید آن از اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد و همچنین بازیگران سطح اولی در حال مذاکره برای حضور در فیلم همسر و سگ هستند. علاوه‌بر کارگردانی، گای ریچی که برنامه کاری بسیار شلوغی دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید خود را نیز بر عهده دارد.

فیلم In The Grey، اثر جدید گای ریچی است که این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. هنری کویل، جیک جیلنهال، ایزا گونزالس، رزمند پایک، کارلوس باردم و فیشر استیونس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریچی هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Fountain of Youth با بازی جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون، لاز آلونسو، آرین موید و کارمن اجوگو برای اپل است.