تهیه‌کننده فرنچایز Pirates of the Caribbean به تازگی از علاقه‌اش برای بازگشت جانی دپ به این مجموعه فیلم گفته است.
 چارسو پرس: پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» تحت عنوان Pirates of the Caribbean: Dead Man Tell No Tales در سال ۲۰۱۷ میلادی به روی پرده سینماها آمد و از آن زمان نیز بیش از ۷ سال می‌گذرد و هنوز هیچ پروژه جدیدی از این مجموعه در حال تولید نیست.

با اینکه سه فیلم ابتدایی این مجموعه با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند اما فیلم‌های چهارم و پنجم عملکرد چندان خوبی در گیشه نداشتند. با این حال، تهیه‌کننده این مجموعه یعنی جری بروکهایمر همچنان نسبت به آینده این فرنچایز امیدوار است و مثبت فکر می‌کند.


با اینکه شایعات بسیار زیادی درباره آینده این فرنچایز وجود دارد و حتی خبر ساخت فیلمی با هنرنمایی مارگو رابی در نقش اصلی نیز مطرح شده ولی هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. با اینکه جانی دپ قبلا اعلام کرده بود که دیگر در فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» بازی نخواهد کرد اما منابع می‌گویند که او همچنان به این مجموعه علاقه‌مند است.

از سوی دیگر نیز جری بروکهایمر به تازگی بیان کرده که او دوست دارد تا جانی دپ را در این مجموعه فیلم داشته باشد و اگر همه چیز به او بستگی داشت، جانی دپ به این فرنچایز باز می‎‌گشت. این تهیه‌کننده همچنین تأیید کرده که او با جانی دپ در این رابطه صحبت‌هایی داشته است ولی بیان کرده که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید منتظر اتفاقات آتی ماند.