جرج میلر پس از گذشت مدت زمانی حدود ۱۰ سال با فیلم Furiosa: A Mad Max Saga تحسین منتقدین و طرفدارانش را در پی داشته است.
چارسو پرس:یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین فیلم‌های سینمای هالیوود در سال ۲۰۲۴ میلادی به تازه‌ترین ساخته کارگردان مورد احترام و افسانه‌ای یعنی جرج میلر به نام Furiosa: A Mad Max Saga (فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه) مربوط می‌شود که پس از گذشت چیزی حدود ۱۰ سال باری دیگر ما را به دنیای پسا-آخرالزمانی مکس دیوانه بازگردانده تا این بار روایتی پیش درآمدگونه را شاهد باشیم. اثری که از بازیگرانی نظیر  آنیا تیلور-جوی و  کریس همسورث بهره برده است.

نقدها و نمرات فیلم Furiosa: A Mad Max Saga



این فیلم که پیش درآمدی بر Mad Max: Fury Road محسوب می‌شود، نه تنها نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدین دریافت کرده، بلکه اکران آن در جشنواره کن نیز با استقبال حاضرین روبرو بوده و به سبب نقش آفرینی بازیگران، جلوه‌های بصری تماشایی و سکانس‌های اکشن دیوانه‌وار حسابی مورد تشویق قرار گرفته است. اثری که رویارویی دیوانه‌واری را بین شخصیت‌های آنیا تیلور-جوی و کریس همسورث رقم زده تا شاهد بلوغ شخصیتی فیوریوسا باشیم.

اولین واکنش‌ها به فیلم Furiosa: A Mad Max Saga | درخشان و عالی



حال با فرا رسیدن روز اکران این فیلم، شاهد انتشار تیزری از سکانس‌های پشت صحنه هستیم که با صحبت بازیگرانش همراه شده است. تیزری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید. نکته حائز اهمیت درباره فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه به حداقل استفاده از جلوه‌های کامپیوتری مربوط می‌شود که نشان از زحمت ارزشمند سازندگانش داشته است.


فیلم Furiosa: A Mad Max Saga امروز در تاریخ ۲۴ مه (۴ خرداد)‌ راهی سینماهای جهان خواهد شد.