آنتونی استار بازیگر توانمند مجموعه تلویزیونی The Boys به صحبت درباره دنیای سینمایی جدید دی‌سی و رویارویی هوملندر با سوپرمن پرداخته است.
چارسو پرس: آنتونی استار بازیگر توانمند مجموعه تلویزیونی The Boys به صحبت درباره دنیای سینمایی جدید دی‌سی و رویارویی هوملندر با سوپرمن پرداخته است.

آنتونی استار را می‌توان ستاره بی‌چون و چرا مجموعه تلویزیونی The Boys (پسران) خطاب کرد که مفهوم ابرقهرمانی را در نزد مخاطبین به چالش کشیده و وقایعی دیوانه‌وار و به یاد ماندنی را رقم زده است. بازیگری که پیشتر نیز در سریال تحسین شده Banshee (بانشی) مفهوم قانون را به چالش کشید و اثری خاطره انگیز و مخاطب پسند را به ارمغان بیاورد و اساساً یکی از آرزوهای طرفدارانش، حضور او در میان جمع ابرقهرمانان دی‌سی و حتی ایفای نقش در قامت ایوبارد ثاون/ریورس فلش بوده است.

اخیراً خبرگزاری اسکرین‌رنت مصاحبه‌ای را با صداپیشه کلارک کنت/سوپرمن انیمیشن My Adventures with Superman یعنی جک کواید ترتیب داده بود که در آن پای هوملندر نیز به داستان باز شد و بازیگر سریال پسران ادعا کرد که این شخصیت هیچ شانسی در برابر آخرین فرزند سیاره کریپتون نخواهد داشت. رویارویی سوپرمن و هوملندر یکی از بحث‌های داغ طرفداران ژانر ابرقهرمانی به شمار می‌رود که در نهایت واکنش دیگر بازیگرش را در پی داشته است.

حال به تازگی اسکرین‌رنت به سراغ بازیگر ۴۸ ساله نیوزلندی یعنی آنتونی استار رفته که به زودی با فصل چهارم پسران به استقبال طرفدارانش خواهد آمد و او در واکنش به سخنان جک کواید اعلام نموده که:
اوه، که اینطور؟ واقعاً چنین ذهنیتی داره؟ دلایلی وجود داره که چرا هوملندر از توانایی شکست سوپرمن برخوردار هست. برای اون هیچ محدودیتی همچون کریپتونایت وجود نداره و در عین حال می‌تونه حسابی ناجوانمردانه و بی‌رحمانه مبارزه کنه. هوملندر آدم غیرقابل پیش بینی و کثیفی هست و برخلاف سوپرمن که این کار رو نمی‌کنم و اون کار رو انجام نمی‌دم، حتی حاضره از کودکان به عنوان سپر محاظفتی خودش استفاده کنه.
او همچنین به شایعات و خواسته طرفداران من باب ایفای نقش‌هایی نظیر بوستر گلد و ریورس فلش واکنش نشان داده و اعلام کرده که دوستی نزدیکی با جیمز گان دارد.
من و جیمز به انجام بازی گلف مشغول هستیم و بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم که چه کاری با دنیای دی‌سی انجام خواهد داد. او توانمندی‌های شگفت انگیزی داشته و یکی از بزرگان این صنعت به شمار می‌ره.

باید صبر کرد و دید که دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌تواند میزبان حضور آنتونی استار دوست داشتنی باشد یا خیر!