پارک شین هه همچنان با قدرت به حرفه‌ی بازیگری مشغول است و بینندگان بسیاری در سراسر دنیا مشتاق پروژه‌های جدید او هستند. او دو سال پس از تولد اولین فرزندش با سریال «دکتر اسلامپ» به تلویزیون بازگشت. تازه‌ترین پروژه‌ی او و پارک هیونگ شیک یکی از عمیق‌ترین و بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ است.

چارسو پرس: چنان‌چه از دنبال‌کنندگان کی‌دراما (درام کره‌ای) باشید، بدون تردید نام پارک شین هه به گوش‌تان خورده است. چه بسا اولین تجربه‌ی دیدن سریال‌های کره‌ای را با دو اثر نوستالژیک و به‌یادماندنی این بازیگر یعنی «تو زیبایی» یا «وارثان» آغاز کرده باشید. این ستاره‌ی جوان که به تازگی مادر شده، از کودکی به هنرپیشگی مشغول بوده و در پروژه‌های بسیاری حضور یافته است. در این مقاله‌ بهترین سریال‌های پارک شین هه به شما معرفی می‌شود.


پارک شین هه (Park Shin-hye) مدل، خواننده و بازیگر کره‌ای، اولین بار سال ۲۰۰۳، به عنوان یک بازیگر کودک در سریال معروف و پرطرفدار «پلکانی به بهشت» شناخته شد و بازی عالی او در نقش هان جونگ سو، توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد. توانایی باورنکردنی‌ بازیگری او، در حد و اندازه‌ی دیگر هنرپیشگان مشهور و کهنه‌کار این سریال بود و زمینه را برای درخشش هرچه بیشتر این ستاره‌ی زیبا فراهم کرد.


پارک شین هه از آن زمان به بعد، به دلیل جذابیت ظاهری و سبک بازیگری منحصربه‌فردش، به‌طور مداوم و پیوسته، شهرت گسترده‌ای به دست آورد و به یک نام آشنا و یکی از هنرپیشه‌های برجسته‌ی هالیو (موج کره‌ای) تبدیل شد. او به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ از سوی مجله‌ی آمریکایی «فوربز» در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند کره جنوبی جای گرفت.


سال ۲۰۱۸ کمپانی این بازیگر تایید کرد که پارک شین هه از اواخر سال ۲۰۱۷ با بازیگر کره‌ای چوی ته جون در ارتباط است. این زوج در سال ۲۰۲۲ طی یک مراسم خصوصی در سئول ازدواج کردند. در مراسم عروسی این دو بازیگر، هنرمندان کره‌ای مطرحی همچون: لی مین هو، ریو جون یول، آیو، دی او (عضو اکسو) و شی وون (عضو سوپر جونیور) و… حضور داشتند. ازدواج پارک شین هه با حمایت بسیار طرفداران و واکنش‌های مثبت آنان مواجه شد.

پارک شین هه همچنان با قدرت به حرفه‌ی بازیگری مشغول است و بینندگان بسیاری در سراسر دنیا مشتاق پروژه‌های جدید او هستند. او دو سال پس از تولد اولین فرزندش با سریال «دکتر اسلامپ» به تلویزیون بازگشت. تازه‌ترین پروژه‌ی او و پارک هیونگ شیک یکی از عمیق‌ترین و بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ است.


بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۴ تا امروز/ بر اساس امتیاز IMDb


۱- درخت بهشتی (Tree Of Heaven)

  • سال پخش: ۲۰۰۶
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: لی جانگ سو
  • سایر بازیگران: لی وان، کیم چونگ، آساهی یوچیدا، جانگ دونگ هوان
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۴ از ۱۰

ملودرام «درخت بهشتی» سومین و آخرین مجموعه از «سه‌گانه‌ی بهشت»، پس از «پلکانی به سوی بهشت» و «روزهای زیبا» است. پارک شین هه در این سریال غمگین و سوزناک، نقش دختر جوانی به نام ها نا را به تصویر می‌کشد که به دلیل ازدواج مجدد مادرش صاحب یک برادر ناتنی‌ می‌شود. داستان حول محور رابطه‌ی پرچالش و در عین حال دردناک این دو نفر با یکدیگر می‌گردد.

مجموعه‌ی «درخت بهشتی» که یکی از بهترین سریال‌های پارک شین هه است، مضامینی مانند عشق، فداکاری و سرنوشت را در پس زمینه‌ی طبیعتی خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد. پارک شین هه با موفقیت شخصیت آسیب‌دیده و در عین حال قوی ها نا را به تصویر می‌کشد و معصومیت و رنج او را ترسیم می‌کند.

اگرچه «درخت بهشتی» سریالی قدیمی و از اولین تجربه‌های پارک شین هه، به عنوان ستاره‌ی در حال رشد آن روزها است، اما با این حال به دلیل نقاط قوت بسیاری همچون: خط داستانی جذاب و بازی باورپذیر و تأثیرگذار پارک شین هه، بیننده را با خود همراه می‌کند و بدون شک ارزش تماشا کردن را دارد.


۲- تو زیبایی (You’re Beautiful)

  • سال پخش: ۲۰۰۹
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: هونگ سانگ چانگ
  • سایر بازیگران: جانگ کیون سوک، لی هونگ گی، جانگ یونگ هوا، یو سونگ هو
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۷ از ۱۰

«تو زیبایی» یکی از مشهورترین سریال پارک شین هه است که تماشاگران بسیاری را به دنیای سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند کرد. این مجموعه‌ی محبوب در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین سریال انتخاب شد و جایزه‌ی ستاره‌ی نوظهور بازیگری را برای پارک شین هه به ارمغان آورد.

او در این درام نقش دوقلوهای گو می نام و گو می نو را بازی می‌کند. گو می نو (پارک شین هه) دختری شیرین و ساده‌دل است که آرزوی راهبه شدن دارد و در کلیسای مسیحیان مشغول گذرندان آموزش‌های مذهبی است. او به دلیل عمل چشم و سفر برادرش به آمریکا مجبور می‌شود در گروه موسیقی پسرانه‌ی معروف «A.N.JELL» نقش برادر دوقلوی خود، گو می نام را ایفا کند و به جای او به روی صحنه برود و در مقابل چندین هزار تماشاگر اجرا کند.

این کمدی عاشقانه که قطع به یقین یکی از بهترین سریال‎‌های پارک شین هه است به شیوه‌ای طنزآمیز و جالب، چالش‌های شخصیت گو می نو را به تصویر می‌کشد. گو می نو که سال‌ها پایش را از کلیسا بیرون نگذاشته است، اکنون باید تا زمان بازگشت برادرش، راز او را حفظ کند و خود را با دنیای متفاوت موسیقی تطبیق دهد و مشکلات زندگی با چند خواننده‌ی جوان را بپذیرد.


۳- ضربان قلب (Heartstrings)

  • سال پخش: ۲۰۱۱
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: پیو مین سو
  • سایر بازیگران: جانگ یونگ هوا، سونگ چانگ یی، سو یی هیون، کیم یون هی، کانگ مین هیوک
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۱ از ۱۰

سریال کره‌ای «ضربان قلب» یا «عاشقم شدی» یکی دیگر از بهترین سریال‌های پارک شین است که با درونمایه‌ی اصلی موسیقی، به زندگی، رویاها و روابط دانشجویان هنری می‌پردازد. این مجموعه دومین همکاری پارک شین هه و جانگ یونگ هوا پس از سریال «تو زیبایی» است؛ به همین دلیل بینندگان بسیاری مشتاقانه در انتظار تماشای شیمی میان این زوج بودند.

داستان در یک کالج هنری رخ می‌دهد و تقابل لی گیو وون (پارک شین هه)، دانشجوی موسیقی سنتی کره‌ای، با لی شین (جانگ یونگ هوا)، خواننده و گیتاریست سبک مدرن را به نمایش می‌گذارد. رابطه‌ی پرتنش این دو نفر سرشار از سوء‌تفاهم‎‌های گوناگون و بحث و جدل‌های بی‌وقفه است. «ضربان قلب» علاوه بر آن که به عنوان بهترین درام سال انتخاب شد، جایزه‌ی محبو‌ب‌ترین بازیگر زن تلویزیون را برای پارک شین هه به همراه آورد.


۴- گل‌پسر همسایه (Flower Boy Next Door)

  • سال پخش: ۲۰۱۳
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: جانگ جانگ هوا
  • سایر بازیگران: یون شی یون، کیم جی هون، کیم سول گی، گو کیونگ پو
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۱ از ۱۰

سریال کمدی عاشقانه‌‌ی «گل‌پسر همسایه» بر اساس وبتون (کمیک دیجیتاب کره‌ای) «من هر روز دزدکی به او نگاه می‌کنم» اثر یون هیون سوک و در ۱۶ قسمت ساخته شده است.

«گل پسر همسایه» داستان دختر منزوی جوانی به نام گو دوک می (پارک شین هه) را به تصویر می‌کشد که به راپونزل مدرن مشهور است. این دختر ویراستار علاقه‌ای به معاشرت با دیگران ندارد و به همین علت، جز موارد بسیار ضروری، پایش را از خانه بیرون نمی‌گذارد.

گو دوک می  از طریق یک دوربین، زندگی همسایگانش را مخفیانه تماشا می‌کند و یکی از آنها که پسر خوش‌قیافه‌ای به نام انریکه (یون شی یون) است توجه ویژه‌ی او را به خودش جلب می‌کند. اما اوضاع وقتی برای دختر گوشه‌گیر سریال سخت می‌شود که انریکه متوجه این کار او می‌شود و این مسئله سرآغاز درگیری و دعوای این دو نفر با یکدیگر است.

«گل‌پسر همسایه» با بازی‌های عالی و شیمی فوق‌العاده‌‌ی زوج اصلی، یکی از بهترین سریال‌های پارک شین هه شمرده می‌شود و انتخابی مفرح و سرگرم‌کننده بعد از یک روز طولانی است.


۵- وارثان (The Heirs)

  • سال پخش: ۲۰۱۳
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: کانگ شین هیو، بو سونگ چول
  • سایر بازیگران: لی مین هو، کیم وو بین، کیم وو جین، پارک هیونگ شیک، کانگ هانول، چوی جین هیوک
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۵ از ۱۰

شخصیت چا یون سانگ (پارک شین هه) در سریال موفق و پربیننده‌ی «وارثان» یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه‌ی بازیگری این ستاره است که جایزه‌ی محبوب‌ترین بازیگر کره‌ای را برای او به ارمغان آورد. «وارثان» نه تنها مورد توجه بینندگان کره‌ای قرار گرفت و در زمان پخش به میانگین قابل توجه ۳۰% تماشاگر رسید، بلکه در سطح بین‌المللی نیز به شهرتی کم‌نظیر دست یافت.

چا یون سانگ دختر باهوش و فقیری است که با نابرابری‌های اجتماعی و طبقاتی بسیاری مبارزه می‌کند و البته درگیر یک مثلث عشقی نیز می‌شود. او دانش‌آموز دبیرستانی معتبر است و همزمان با تحصیل، به‌ کارهای پاره‌وقت مشغول است، تا از این طریق به مادرش در تأمین هزینه‌های زندگی‌ کمک کند.

سریال پرستاره‌ی وارثان با حضور بازیگران بنامی همچون: لی مین هو، کیم وو بین، کیم جی وون، و پارک هیونگ شیک یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سریال‌های کره‌ای و یکی از بهترین سریال‌های پارک شین هه است. او شخصیت قوی و باپشتکار چا یون سانگ را به خوبی به تصویر می‌کشد و احساسات پیچیده‌ی این شخصیت را به نمایش می‌گذارد؛ به‌طوری که تصور بازیگر دیگری به جز خودش، برای این نقش غیرممکن به‌نظر می‌رسد. این سوپراستار کره‌ای برای ایفای نقش در سریال وارثان در فهرست ۱۰ ستاره‌ی برتر سال قرار گرفت و چندین جایزه‌ی متعدد بازیگری را دریافت کرد.


بهترین سریال‌های پلیسی کره‌ای که باید تماشا کنید


۶- پینوکیو (Pinocchio)

  • سال پخش: ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: جو سو وون، شین سونگ وو
  • سایر بازیگران: لی جونگ سوک، کیم یونگ کوانگ، جین کیونگ، نام دا روم، لی یو بی
  • امتیاز IMDb به سریال: ۸.۱ از ۱۰

سریال پرمخاطب «پینوکیو» یکی دیگر از بهترین سریال‌های پارک شین هه است که در سال ۲۰۱۵ به عنوان برترین درام معرفی شد. او در این سریال با سوپراستار معروف کره‌ای لی جونگ سوک همبازی شد. شیمی فوق‌العاده‌ی این دو بازیگر، تحسین منتقدان و تماشاگران را برانگیخت و جایزه‌ی بهترین زوج را برای آنها به ارمغان آورد.

حقوق پخش آنلاین این مجموعه با رقم بی‌سابقه‌ی ۲۸۰۰۰۰ دلار برای هر قسمت به چین فروخته شد و «پینوکیو» را به گران‌ترین درام کره‌ای فروخته شده به چین تبدیل کرد. این سریال محبوب همچنین به عدد قابل‌توجه ۱ میلیارد بازدید در سایت چینی «Youku» رسید.

ماجراها درباره‌ی زن جوان خبرنگاری به نام چوی این ها (پارک شین هه) است که به سندروم عجیب و نادر پینوکیو ابتلا دارد. عارضه‌ی این اختلال منحصربه‌فرد که به شکل سکسکه ظاهر می‌شود زمانی بروز پیدا می‌کند که چوی این ها دروغ بگوید. تقابل این بیماری با شغل حساسی همچون خبرنگاری، موقعیت‌های دراماتیک جالب توجه و پرتعلیقی را خلق می‌کند.

سریال عاشقانه‌ی «پینوکیو» موضوعات مختلفی مثل قدرت رسانه و همچنین پیامدهای دستکاری رسانه‌ها توسط سیاستمدارن و افراد بانفوذ را بررسی می‌کند. پارک شین هه برای ایفای نقش در این مجموعه جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و در فهرست برترین ستارگان بازیگری سال جای گرفت.


۷- پزشکان (The Doctors)

  • سال پخش: ۲۰۱۶
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: اوه چونگ هوان
  • سایر بازیگران: کیم ره وون، لی سونگ کیونگ، یون کیون سانگ، کیم هه یون، نام کونگ مین
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۶ از ۱۰

مجموعه موفق و خوش‌ساخت «پزشکان» یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در فهرست بهترین سریال‌های پارک شین هه قرار می‌گیرد. این سریال در جدول رتبه‌بندی پخش، به میانگین ۱۸.۴۰% بیننده رسید و به‌طور ویژه بازی پارک شین هه مورد توجه عموم مخاطبان قرار گرفت. بازنمایی عالی او از تحول شخصیت یک نوجوان دردسرساز به پزشکی کاریزماتیک و همچنین حرکات اکشن حیرت‌انگیزش، در میان تماشاگران به محبوبیت زیادی دست یافت.

پارک شین هه در سریال «پزشکان» نقش یو هه جونگ جراح مغز و اعصاب بااراده و مصممی راایفا می‌کند که به خاطر گذشته‌ی دردناکش، شخصیتی سرسخت، خشن و سرد دارد. زندگی او پس از ملاقات با معلم جدیدش هونگ جی هونگ (کیم ره وون) در دوران دبیرستان رفته‌رفته متحول می‌گردد و  هونگ جی هونگ را به فردی خاص در زندگی‌ این دختر نوجوان تبدیل می‌کند. آن‌ها پس از سال‌ها به عنوان دو پزشک متخصص با یکدیگر دیدار می‌کنند.

مجموعه‌ی «پزشکان» که در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین درام برگزیده شد، به موضوعات بااهمیتی مانند رشد فردی و تحول شخصیتی و همچنین تعاملات اجتماعی مهمی همچون عشق و دوستی می‌پردازد. پارک شین هه به‌خاطر ایفای نقش در این سریال پزشکی، ۳ جایزه‌ی بازیگری را دریافت کرد.


۸- خاطرات الحمرا (Memories Of The Alhambra)

  • سال پخش: ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: آن گیل هو
  • سایر بازیگران: هیون بین، پارک هون، پارک چان یول (چانیول)، لی جه ووک، لی هاک جو
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۷ از ۱۰

در سریال هشتم لیست‌مان «خاطرات الحمرا» پارک شین هه نقش شخصیت جونگ هی جو را ایفا می‌کند. او در این سریالکه  قسمت‌های ابتدایی آن در اسپانیا فیلمبرداری شده، با بازیگر خوش‌سابقه و مطرح سینما و تلویزیون کره‌، هیون بین همکاری کرده است. این مجموعه یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون کابلی کره جنوبی است که به خاطر طرح نوآورانه و چرخش‌های داستانی غیرمنتظره‌اش مورد تحسین واقع شد.

عنوان این سریال برگرفته از قطعه‌ی معروف گیتار کلاسیکی به همین نام، اثر فرانسسکو تارگا (گیتاریست مشهور دوره‌ی رمانتیک) است. همچنین در بخشی از موسیقی متن مجموعه‌ی «خاطرات الحمرا»، از این قطعه‌‌ی زیبا و فراموش‌ناشدنی استفاده شده است.

پارک شین هه در «خاطرات الحمرا» نقش صاحب مهمان‌خانه‌ای در گرانادای اسپانیا و گیتاریستی سابق را بازی می‌کند. او خواهر یک مخترع نابغه و طراح یک بازی سه بعدی و اکشن (AR) است که درباره‌ی نبردهای قرون وسطایی در کاخ الحمرا است؛ اما داستان از جایی پیچیده و ترسناک می‌شود که مرز میان بازی و زندگی واقعی به‌طور برگشت‌ناپذیر و غیرقابل‌کنترلی از میان می‌رود و عواقبی جدی گریبان‌گیر آنها می‌گردد.

این درام اکشن فانتزی پرتعلیق و تماشایی، عناصر یک بازی واقعیت افزوده را با روایتی جذاب و صحنه‌هایی خیره‌کننده و نفس‌گیر ترکیب می‌کند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌آورد. سریال «خاطرات الحمرا» در فهرست بهترین سریال‌های پارک شین هه، جایگاهی ویژه را به خود اختصاص می‌دهد. او برای بازی در این سریال فانتزی عاشقانه نامزد دریافت جایزه‌ی برترین بازیگر زن شد.


معرفی ۳۰ سریال تاریخی کره‌ای؛ از «جومونگ» تا «جواهری در قصر»


۹- افسانه سیزیف (Sisyphus: The Myth)

  • سال پخش: ۲۰۲۱
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: جین هیوک
  • سایر بازیگران: چو سونگ وو، چه جونگ هیوپ، کیم بیونگ چول، ته این هو، سونگ دونگ ایل
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۱ از ۱۰

سریال «افسانه سیزیف» با حضور پارک شین هه و بازیگر توانای کره‌ای چو سونگ وو اولین بار در سال ۲۰۲۱ و به عنوان درام ویژه‌ی دهمین سالگرد شبکه‌ی «JTBC» منتشر شد. این مجموعه یکی از بهترین سریال‌های پارک شین هه و از ماندگارترین و پیچیده‌ترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه‌ی هنری متنوع اوست.

این درام بیانگر تلاش‌های یک فیزیکدان سرشناس برای سفر در زمان و کشف توطئه‌ی مرگ مرموز برادرش است و همچنین راوی کوشش‌های زن جوان زیبایی از آینده است که می‌خواهد جهان پرآشوب و جنگ‌زده‌ی آینده را از نابودی نجات دهد. پارک شین هه در این مجموعه‌ی علمی تخیلی شخصیت کانگ سو هه، زنی شجاع و جنگجو از آینده را به تصویر می‌کشد.

ماجراها پیرامون شخصیت یک نابغه‌ی برنامه‌نویسی به نام هان ته سول (چو سونگ وو) است. او مدیریت شرکت «کوانتوم و زمان»، یکی از بزرک‌ترین شرکت‌های تکنولوژی محور جهان را بر عهده دارد و به عنوان قهرمان ملی کره شهرت یافته است.

هان ته سول که سال‌ها در پی یافتن دلیل مرگ مشکوک برادرش بوده است، عاقبت با کمک علم و سفر در زمان، شواهد و سرنخ‌هایی از علت این حادثه پیدا می‌کند؛ اما درست در همین زمان به‌طور ناگهانی با دختری جوان به نام کانگ سو هه آشنا می‌شود.

کانگ سو هه ادعا می‌کند از آینده و برای دیدن هان ته سول آمده است و می‌خواهد مانع اختراع ابزار سفر در زمان او شود. آشنایی این دو نفر زندگی هر دوی آنها را وارد مسیری خطرناک و غم‌انگیز می‌کند و منجر به رویدادهایی عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی می‌شود.


۱۰- دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

  • سال پخش: ۲۰۲۴
  • تعداد فصل‌ها: ۱
  • سازنده: اوه هیون جونگ
  • سایر بازیگران: پارک هیونگ شیک، یون پارک، جانگ هه جین، یون سانگ هیون، لی سونگ کیونگ
  • امتیاز IMDb به سریال: ۷.۵ از ۱۰

جدیدترین پروژه‌ی پارک شین هه «دکتر اسلامپ» حول محور شخصیت پزشکی به نام نام ها نول می‌گردد؛ زن جوانی که سال‌ها بدون تفریح و استراحت کافی، زندگی‌اش را فقط وقف تحصیل کرده است. نام هانول که همیشه دانش‌آموز و دانشجویی ممتاز بوده، اکنون به عنوان متخصص بیهوشی در بیمارستان معروفی واقع در شهر سئول مشغول به کار است.

اوضاع از جایی تغییر می‌کند که نام ها نول نه تنها به دلیل فشار و مشغله‌ی کاری به بیماری مبتلا می‌شود بلکه در بیمارستان نیز با بی‌عدالتی‌ها و کشکمش‌های بسیاری مواجه می‌گردد و در نهایت مجبور به ترک بیمارستان می‌شود. او اکنون باید با دوران سخت بیماری و همچنین رکود شغلی‌اش روبرو شود و در بیمارستانی در حاشیه‌ی شهر شغلی برای خود دست و پا کند. در همین دوران او دوباره با یو جونگ وو جراح پلاستیک معروف کشور و رقیب و دشمن سرسخت دوران تحصیل‌اش مواجه می‌شود.

رابطه‌ی پرچالش این دو رقیب قدیمی لجوج که در جریان ناملایمات زندگی، ابتدا به دوستی و در نهایت به رابطه‌ی عاشقانه‌ای شیرین و التیام‌بخش تبدیل می‌گردد یکی از نقاط قوت برجسته‌ی سریال «دکتر اسلامپ» است. بسیاری از منتقدان ضمن تأکید بر اهمیت پرداختن به موضوع سلامت روان و تلاش این مجموعه در آموزش و آگاه‌ ساختن مخاطبان، عملکرد پارک شین هه و پارک هیونگ شیک را ستودند. سریال «دکتر اسلامپ» یکی از بهترین سریال‌های پارک شین هه و یکی از ماندگارترین بازی‌های اوست.


منبع: دیجی‌مگ