نمایش «۲۴۲۴» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و تهیه‌کنندگی فرهاد قائمیان از روز بیستم خرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران اجرای خود را آغاز می‌کند.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، «۲۴۲۴» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار نمایشی است که از روز بیستم خرداد به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و تهیه‌کنندگی فرهاد قائمیان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران روی صحنه می‌رود.

سیروس اسنقی، محمدرضا فصیحی‌نیا، محمد علایی، بهزاد محسنی، سیدرضا علوی، رضا داودوندی، خسرو کشاورز، احمد نخودیان، محمدرضا احمدی و ارسلان قاسمی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.
زری اماد درتوضیحات تکمیلی این اثر نمایشی نوشته است:

«اتفاقات این نمایش در جزیره‌ای شکل می‌گیرد که می‌تواند تنها امید برای بقای انسان در ناکجاآبادی باشد که شاید روی نقشه هم جایی نداشته باشد. در این میان «ایلگار» رهبر بازماندگان می‌شود اما چالشی بین «ایلیا» و او شکل می‌گیرد. در پایان نیز تنها بازمانده زمین ایلیا خواهد بود که شاهد بلعیده‌شدن جزیره می‌شود و قصه آدم‌ها دوباره به گونه‌ای دیگر نوشته می‌شود.»

زری اماد ازجمله هنرمندان باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال های اخیر در آثار نمایشی متعددی به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته است.

نمایش «۲۴۲۴» از روز بیستم خرداد ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه می‌رود.