نمایشنامه «هیاهوی بسیار برای هیچ» نوشته ویلیام شکسپیر است که به صورت تک جلد از مجموعه نمایشنامه‌های کمدی این نویسنده توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است.
چارسو پرس: نمایشنامه «هیاهوی بسیار برای هیچ» نوشته ویلیام شکسپیر است که به صورت تک جلد از مجموعه نمایشنامه‌های کمدی این نویسنده توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است. این نمایشنامه در ۵ پرده منتشر شده‌است.

انتشارات سروش مجموعه نمایشنامه‌های کم حجم تراژدی و کمدی شکسپیر خود را در ۲۷ نسخه منتشر کرد. این نمایشنامه‌ها اثر ویلیام شکسپیر نمایشنامه‌نویس مطرح بریتانیایی است. این مجموعه نمایشنامه توسط علاءالدین پازارگادی به فارسی برگردانده شده است. طراحی جلد این مجموعه نمایشنامه را جعفر اسکندری برعهده داشته است.

قبل از این همه نمایشنامه‌های تراژدی و کمدی ویلیام شکسپیر در یک دوجلدی سنگین چاپ شده بود. این اقدام جالب که نمایشنامه‌ها را به صورت یک مجموعه اما جدا جدا به چاپ برسانند باعث شده خریدار بتواند بنا به توان مالی از نمایشنامه‌های شکسپیر خرید کرده و هزینه سنگین دو جلدی آن را متحمل نشود. این کار امکان هدیه دادن نمایشنامه‌ها به صورت تک جلد را برای علاقه‌مندان به نمایشنامه‌های شکسپیر ممکن کرده‌است.

از این مجموعه ۲۷ جلدی به سراغ یک نمایشنامه کمدی رفته‌ایم. نمایشنامه «هیاهوی بسیار برای هیچ» نمایشنامه ای کمدی است که شامل دو داستان عاشقانه کاملاً متفاوت است. هرو و کلودیو در نگاه اول عاشق یکدیگر می‌شوند اما غریبه ای به نام دن جوآن، خوشحالی آن دو را نابود می‌کند.بئاتریس و بندیکت به دلیل غرورشان و خصومتی دو طرفه از یکدیگر دور نگه داشته شده‌اند تا اینکه دیگران تصمیم می‌گیرند نقش کوپید خدای عشق را بازی کنند.

نمایشنامه «هیاهوی بسیار برای هیچ» در ۸۶ صفحه و با قیمت پشت جلد ۸۰ هزارتومان توسط انتشارات سروش به علاقه‌مندان نمایشنامه‌نویسی ارائه شده‌است.