آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۳۸ اجرا و میزبانی از ۱۴ هزار و ۸۸۲ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۳ میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۱ اجرا و میزبانی از ۵۶۰ مخاطب توانسته به فروشی معادل ۷۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برسد.

نمایش «شاید» به کارگردانی اسماعیل نجار که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۲ اجرا و میزبانی از ۴۶۱ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۵۰ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد نیز که اجرای خود را از ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۲۳ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۳۸ مخاطب، و فروش معادل ۳۱۳ میلیون۵۶۵  هزار تومان در تاریخ ۲۱ خردادماه به اجرای خود پایان داد.  

نمایش «ناگفته‌های هشت سال زنانگی» به کارگردانی سمیه آباده نیز که اجرای خود را از ۲۵ خردادماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۱ اجرا، میزبان ۸۱ مخاطب بوده و فروشی معادل ۹ میلیون۲۴۸ هزار تومان به دست آورده است.  

همچنین در همین تالار قشقایی نمایش «خورشت خون» به کارگردانی مرتضی امینی‌پور که اجرای خود را از ۲۵ خردادماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۱ اجرا، میزبان ۸۶ مخاطب بوده و توانسته به فروش معادل ۱۰ میلیون ۳۷۰ هزار تومان دست پیدا کند.  
 
نمایش «دوازده سی و شش» به کارگردانی امید دانشوران که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، ‌ با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۳۷۶ مخاطب به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۱۶ هزار تومان دست پیدا کرد و در تاریخ ۲۲ خرداماه از این مجموعه هنری خداحافظی کرد.  

نمایش «گربه جان» به کارگردانی حسن علیکرمی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۱۴ اجرا، ۷۱۳ مخاطب جذب کرد و با فروشی معادل ۶۲  میلیون و ۷۹۰ هزار تومان در تاریخ ۲۲ خردادماه به اجرای خود پایان داد.

نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی سعید برجعلی نیز که از ۲۵ خردادماه در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱ اجرا، توانست ۶۸ مخاطب جذب کند و به فروش ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار تومانی دست پیدا کند.

نمایش «تاج سلطان» به کارگردانی علرضا باقری که از ۱۶ خردادماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۸ اجرا میزبان ۲۰۱ مخاطب بوده و به فروش ۱۸ میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی دست پیدا کرده است.

همچنین دو نمایشنامه‌ «اسب قاتلین» به کارگردانی محسن علی‌نژاد و «این بچه» به کارگردانی زهرا رادمهر روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر با قیمت بلیت ۱۲۰ هزارتومان، خوانش شده و به ترتیب با جذب ۷۵ و ۵۳ مخاطب به فروش ۹ میلیون تومان و ۶ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان دست یافته‌اند.  
 
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» به کارگردانی علی طربی که از ۲۱ خردادماه به صحنه رفته است؛ چهارمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۲۴۲ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری،  مبلغ ۱۶ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان فروخته است.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۳۶ اجرا و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان، توانست ۴ هزار و ۱۷۶ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۲۵۳ میلیون و ۶۹۸  هزار تومان دست یابد.  
 
همچنین در همین تالار هنر نمایش «بچه گرگ استثنایی» به کارگردانی متین حسنی‌پور که از ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان، توانست ۱۹۵ تماشاگر را جلب و به فروش ۱۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان دست پیدا کند.