نمایش «تخلف میزانسنیک سهراب» به نویسندگی و کارگردانی حمید دهقانی که قرار است از ۲۱ تیرماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رود آخرین تمرینهای خود را پشت سر می گذارد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: این نمایش داستان سهراب پاكزاد است که آرزوهای بزرگی در سر دارد و همیشه به آنها فكر می كند. اما كنترل زندگی و فكرش از دست او خارج می شود.

حمید دهقانی کارگردان این نمایش در این باره گفت: این نمایش در رابطه با تحلیل ریشه های خشونت با دیدگاهی متفاوت درجامعه است. «تخلف میزانسنیک سهراب» دارای متنی واحد است اما برای اجرای این متن بازیگران این نمایش به صورت کارگاهی تمرین کردند. ما سعی کردیم برای تمرین این نمایش از چهارچوب های رایج تئاتری فاصله بگیریم تا بتوانیم معنای خشونت را به درستی نشان دهیم به همین دلیل به دل جامعه رفتیم و مکان تمرین ما در سطح شهر بود، ما حتی در پارک کودکان هم تمرین کردیم.

شهروز دل افكار، حسین امیدی، حسام محمودی، فرزانه سهیلی، فرانک كلانتر، داراب داداش زاده، سیما بابایی بازیگران این نمایش هستند. مجید عبدی دستیار كارگردان، الهه برادران منشی صحنه، محمد لسانی، معین طاهری مدیر صحنه، امین خطیبی مجری طرح، الهه حاجی زاده مشاوره رسانه ای عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور/ با پول اجرا بگیرید

«بازی استریندبرگ» در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می شود

یکتا ناصر به «عاشقانه های نا آرام» پیوست

آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

«دژاوو» شنبه هم اجرا می‌شود

محمود عزیزی رئیس جشنواره تئاتر شهر شد

تینو صالحی «وُو» را اجرا می‌کند

تفاهم نامه شهرداری با تماشاخانه سنگلج

برپایی کارگاه بازیگری برای اجرای یک نمایش

مودبیان کارگاه «چخوف خوانی» برگزار می‌کند

انصراف نیما دهقان از اجرای «طویله آباء»