برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga را تایید و اعلام کرده است.
چارسو پرس: فیلم Furiosa ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه با نقدهای مثبتی مواجه شد، اما در گیشه با شکست تجاری مواجه شده است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه با کیفیت قسمت جدید فیلم مد مکس مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد و سپس نسخه فیزیکی این فیلم اکشن که شامل 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود در تاریخ ۱۳ آگست (۲۳ مرداد) عرضه خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم Furiosa دارای محتوای اضافه مثل پشت صحنه ساخت فیلم و در مورد شخصیت‌های اصلی مثل فیوریوسا و دمنتوس و ساخت صحنه‌های اکشن فیلم خواهد بود. فیلم Furiosa: A Mad Max Saga تاکنون بیش از ۱۶۰.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۳.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۹۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. این فیلم با بودجه ۱۶۸ میلیون دلاری ساخته شده و نتوانسته است هزینه ساخت و تبلیغات خود را بازگرداند.


آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده داشته که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرده است.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی جریان دارد و ماجراهای فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.