ستاره‌های سریال محبوب و برجسته فرار از زندان قرار است در کنار هم در سریال Snatchback نقش‌آفرینی کنند.
چارسو پرس: ونتورث میلر و دومینیک پرسل که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در سریال برجسته Prison Break شناخته می‌شوند، قرار است در سریال جدیدی در کنار هم نقش‌آفرینی کنند، سریال جدیدی که Snatchback نام دارد و محصولی از کمپانی یونیورسال به شمار می‌رود.

اسکات رزنبام به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال فعالیت دارد و این در حالی است که خود دومینیک پرسل نیز یکی دیگر از تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال تازه است. این سریال با الهام از زندگی واقعی یک افسر اطلاعات مخفی که همچنان در حال فعالیت است، ساخته شده و داستان گروهی از افراد بسیار ماهر و خصوصی را دنبال می‌کند که گروگان‌ها را از برخی از عجیب‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین مکان‌ها در سراسر جهان نجات می‌دهند.


دومینیک پرسل و ونتورث میلر بیشتر به خاطر ایفای نقش برادران لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد در سریال محبوب «فرار از زندان» شبکه فاکس شناخته می‌شوند، سریالی که در قالب چهار فصل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ پخش شد. پس از آن نیز آن‌ها در فیلم سینمایی و همچنین فصل پنجم این سریال حضور پیدا کردند. آ‌ن‌ها همچنین سابقه نقش‌آفرینی در سریال‌های Arrowverse شبکه سی دابلیو یعنی سریال The Flash و Legends of Tomorrow را دارند.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


نویسنده این سریال تازه یعنی اسکات رزنبام نیز بیشتر به خاطر ساخت سریال The Shield شهرت دارد، سریالی که در قالب هفت فصل از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ میلادی از شبکه اف ایکس پخش شد.