به دنبال پخش اولین تریلر برای فیلم Gladiator II، به نظر می‌رسد که طرفداران رضایت چندانی از این تریلر ندارند.
چارسو پرس: تریلری پر از اکشن و سه دقیقه‌ای برای فیلم «گلادیاتور ۲» ساخته ریدلی اسکات از سوی کمپانی پارامونت منتشر شده بود و این تریلر در چند روز ابتدایی پخشش توانست در پلتفرم‌های مختلف بیش از ۲۱۵ میلیون بازدید داشته باشد اما واکنش طرفداران نسبت به آن چندان مثبت نبوده است.

تریلر فیلم «گلادیاتور ۲» در یوتیوب کمپانی پارامونت در طول ۲۴ ساعت ابتدایی پخشش توانسته به پربیننده‌ترین تریلر این کمپانی تبدیل شود و مطمئنا طرفداران مشتاقانه منتظر این اثر حماسی و تاریخی هستند. با این حال، این تریلر تعداد لایک ۱۳۳۰۰۰ و تعداد دیسلایک ۲۸۰۰۰۰ تایی داشته است که برای چنین اثر بزرگی واقعا تعجب‌برانگیز است.


فیلم Gladiator II

با بررسی نظرات مختلف کاربران در شبکه‌های اجتماعی متوجه خواهید شد که سه دلیل اصلی برای چنین واکنش منفی از سوی طرفداران نسبت به تریلر منتشر شده برای فیلم «گلادیاتور ۲» وجود دارد. اول اینکه این تریلر که بیش از سه دقیقه است، اطلاعات و صحنه‌های زیادی از فیلم را آشکار کرده است، موضوعی که در تریلر منتشر شده برای فیلم Mission: Impossible — Dead Reckoning Part 1 محصول همین کمپانی پارامونت در سال گذشته میلادی نیز وجود داشت.

یکی دیگر از دلایل نیز که بسیار مهم و برجسته است، این است که چرا برای این تریلر از آهنگ رپی به نام No Church in the Wild از جی زی و کانیه وست استفاده شده و این آهنگ رپ چه ارتباطی با تاریخ امپراتوری روم دارد. خصوصا اینکه فیلم اصلی از موسیقی متن بی‌نظیری ساخته هانس زیمر بهره می‌برد. البته احتمالا این آهنگ فقط برای تریلر استفاده شده و در داخل فیلم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


سومین دلیل بزرگ برای واکنش منفی کاربران نیز مربوط به نقش دنزل واشنگتن در این اثر سینمایی است. او در این فیلم نقش یک دلال قدرت بسیار بی‌رحم به نام ماکرینوس را بازی می‌کند که از گلادیاتورها نگهداری می‌کرده است. با این حال، برخی به این موضوع اشاره کردند که دنزل واشنگتن لهجه‌ای نیویورکی دارد که ممکن است متناسب با درون مایه تاریخی فیلم نباشد. البته باید گفت که بیشتر فیلم‌های هالیوودی از لهجه بریتانیایی برای آثار تاریخی استفاده می‌کنند که در همه موارد درست نیست چراکه لهجه بریتانیایی در فیلمی مربوط به تاریخ روم اصلا منطقی نیست.