جیسون موموآ و دیو باتیستا قرار است در فیلم سینمایی The Wrecking Crew در کنار هم نقش‌آفرینی کنند.
چارسو پرس: جیسون موموآ و دیو باتیستا قبلا دو همکاری موفق با یکدیگر داشتند که یکی در فیلم سینمایی Dune و دیگری در سریال See محصول سرویس آنلاین اپل تی‎‌وی پلاس بوده است. حالا این دو بازیگر قرار است در فیلم جدیدی به نام The Wrecking Crew با یکدیگر همکاری داشته باشند.

خود دیو باتیستا در سال ۲۰۲۱ میلادی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، ایده ساخت این اثر سینمایی را مطرح کرده بود و پس از آن نیز استودیو آمازون علاقه‌مند به ساخت آن شد. در سال گذشته نیز اعلام شد که انجل مانوئل سوتو قرار است سکان کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


با این حال، اعتصابات نویسندگان و بازیگران در سال گذشته میلادی سبب شد تا روند توسعه این اثر سینمایی متوقف شود اما حالا گزارش شده که بار دیگر توسعه این فیلم از سر گرفته شده و توجه بیشتری به آن شده است. در همین راستا نیز بازیگران بیشتری به آن پیوستند.

بازیگر دانمارکی کلاس بنگ قرار است در این اثر سینمایی نقش شخصیتی را بازی کند که در مقابل جیسون موموآ و دیو باتیستا قرار دارد. این فیلم داستان دو برادر ناتنی را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها پلیسی دردساز و دیگری یک سرباز نیروی دریایی بانظم است. پس از ۲۰ سال تنش و درگیری، آن‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا حقیقت پشت قتل پدرشان در هاوایی را آشکار کنند.