مجموعه تئاتر «لبخند» با مدیریت انوشه زاهدی افتتاح می‌شود.
چارسو پرس: به نقل از روابط‌عمومی مجموعه، مجموعه تئاتر «لبخند» واقع در خیابان طالقانی، بین وصال و نادری، افتتاح می‌شود. انوشه زاهدی و رضا سلیمانی مؤسسین و اعضای تشکیل دهنده هیئت مدیره این مجموعه تازه تاسیس هستند.
انوشه زاهدی که سابقه تهیه‌کنندگی نمایش‌های متعددی از قبیل «اتاق» به کارگردانی زنده‌یاد ساشا کشوادی و «نینوچکا» به کارگردانی سعید داخ را در کارنامه هنری خود دارد، مدیریت این مجموعه جدید را به عهده دارد.

مجموعه تئاتر «لبخند» شامل سه سالن با ظرفیت 200 نفر، 150 نفر و یک سالن با ظرفیت 53 نفر با امکانات پخش فیلم دالبی سارراند و یک سالن روباز 2 سویه با ظرفیت 160 نفر و دیگر امکاناتی همچون پلاتو، گالری، کارگاه دکور، کافه و رستوران، پارکینگ و بخش تجاری مرتبط در زمینه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به تئاتر ایران


شاهین صادقیان طراح، کارگردان و بازیگر مدیریت بخش فرهنگی مجموعه را عهده‌دار است. از آثار وی می‌توان به ایفای نقش در تئاتر «دور دنیا در هشتاد روز» به کارگردانی جلال تهرانی و کارگردانی «فصل شکار بادبادک‌ها»، «دزدان شماره ۴۳»، آهنگسازی، طراح صحنه و نور در چندین اثر نمایشی اشاره کرد، همچنین وی در زمینه گروه اجرایی پشت صحنه در سینما و تئاتر نیز تجارب بسیاری از جمله به عنوان دستیار کارگران در چند پروژه با جلال تهرانی را داشته است. پیش از این، وی از جمله مدیران تماشاخانه سپند بوده است و در بخش اجرایی «مکتب تهران» نیز حضور دارد.