فیلم جدید Predator که سکان کارگردانی آن را کارگردان فیلم Prey برعهده دارد، مشخص شده است.
چارسو پرس: فیلم سینمایی Predator: Badlands هم اکنون تاریخ اکران خودش را مشخص کرده است و این تاریخ اکران نیز قبلا متعلق به اثری از دنیای سینمایی مارول بوده که با مشکل مواجه شده است. فیلم سینمایی Prey که در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شد، اثری به کارگردانی دن تراختنبرگ است که توانست به موفقیت برسد.

همین موفقیت نیز سبب شد تا بلافاصله بیان شود که سکان کارگردانی فیلم بعدی این مجموعه را خود دن تراختنبرگ برعهده خواهد داشت، فیلمی که با هنرنمایی ال فانینگ در نقش شخصیت اصلی داستان خواهد بود و اتفاقات داستانی آن نیز احتمالا در آینده جریان خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


کمپانی دیزنی به تازگی اکران فیلم سینمایی «غارتگر: بدلندز» را برای ۷ نوامبر سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۶ آبان ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی کرده است. این تاریخ قبلا برای اکران فیلم سینمایی بسیار مورد انتظار Blade در نظر گرفته شده بود، فیلمی با هنرنمایی ماهرشالا علی که روند توسعه چندان خوبی ندارد.فیلم سینمایی Prey در سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت مستقیم روی سرویس آنلاین هولو عرضه شده بود اما این اثر سینمایی تازه از فرنچایز «غارتگر» قرار است به صورت انحصاری روی پرده سینماها اکران شود و پس از مدتی، روی سرویس‌های آنلاین پخش شود.