در هفته‌ی پایانی رپرتوآر «ماه تئاتر استان‌ها» و از روز ۲۶ مردادماه، نمایش‌های "رود زنده می‌زاید" از استان اصفهان و "سرگذشت درگذشت چشم" از استان سیستان و بلوچستان، به ترتیب در تماشاخانه‌های "ماه" و "مهر" حوزه هنری به صحنه می‌روند.

 

سایت خبری تئاتر: در هفته‌ی پایانی رپرتوآر "ماه تئاتر استان‌ها" و از روز 26 مردادماه، نمایش‌های "رود زنده می‌زاید" از استان اصفهان و "سرگذشت درگذشت چشم" از استان سیستان و بلوچستان، به ترتیب در تماشاخانه‌های "ماه" و "مهر" حوزه هنری به صحنه می‌روند.

بنا بر اعلام این خبر نمایش‌ "رود زنده می‌زاید" به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از استان اصفهان از روز 26 مرداد ماه- ساعت 18- در تماشاخانه‌ی ماه اجرای عمومی یک هفته‌ای خود را آغاز می‌کند. این نمایش داستان ساحل است که بعد از 20 سال به دنبال سیاوش می‌گردد تا راز خانوادگی خود را کشف کند.

همچنین از 26 مرداد ماه- ساعت 19- نیز در تماشاخانه‌ی مهر، نمایش "سرگذشت درگذشت چشم" به نویسندگی و کارگردانی عباسعلی کیخایی از استان سیستان و بلوچستان به صحنه خواهد رفت. این نمایش حکایت دزدی است که در هنگام سرقت از منزل تاجری سرشناس، آسیب می‌بیند و بعد از آن، افراد زیادی از اهالی شهر درگیری این ماجرا می‌شوند.

نخستین رپرتوآر "ماه تئاتر استان‌ها" که از 5 مردادماه کار خود را آغاز کرده بود، بعد از اجرای 7 نمایش برتر از تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در روز 30 مردادماه به کار خود پایان خواهد داد.

علاقه‌مندان جهت دریافت بلیت می‌توانند با روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با شماره تلفن‌های 88895053 و 88804072 تماس حاصل نمایند.

تماشاخانه‌‌های "ماه" و "مهر" در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است.

 

اخبار مرتبط:

درباره‌ نمایش «سال ثانیه» / جایت را با من عوض کن

ثبت‌نام در کارگاه بازیگری «سپیده نظری‌پور» تمدید شد

«پزشک نازنین» در تئاتر باران خوانش می شود

نظر علی رفیعی درمورد نمایش«شنیدن»

سالن‌های میزبان جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی معرفی شدند

نمايش محيطي «دريچه» در تماشاخانه فانوس اجرا مي‌شود

نمایش محیطی «شهدای غواص» اجرا می‌شود

«پابرهنه در پارک» اثر نیل سایمون اجرا می‌شود

معرفی هیات داوران بخش مسابقه پوستر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

علی رفیعی: با تئاتر دولتی به جایی نمی‌رسیم

معرفی هیات بازبینی دو بخش جشنواره تئاتر شهر

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» تمدید شد

اعلام مجالس شبیه خوانی جشنواره آیینی و سنتی

فراخوان دومین سوگواره مذهبی «خمسه» منتشر شد