دنیای فانتزی، بی‌پایان است و هیچ مرزی ندارد و هرچقدر در آن پیش برویم، باز هم جا برای پیشرفت وجود دارد و برای شناخت مناسب آن لازم است که سطح دانش را همواره ارتقاء داد. او معتقد است: هیچ کس نمی‌تواند مدعی شود همه‌ی جوانب دنیای فانتزی را شناخته است، چرا که دنیای فانتزی یک دنیای بی‌حد و مرز است.

پایگاه خبری تئاتر:  غزل نعیمی؛ کارشناس ارشد و کارگردان تئاتر؛ که در بخش استعدادهای جوان بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه با نمایش "آلیس دختر قصه و توت فرنگی‌هایش" شرکت کرده بودگفت: نمایش آلیس را در یک دنیای فانتزی روایت کردم چرا که فانتزی یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی من است و فکر می‌کنم هم‌نسلان من نیز این فضا را خیلی دوست داشته باشند و اساسا فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود که از فانتزی بدش بیاید!

 
وی افزود: علاقه‌مندی به دنیای فانتزی باعث شده خیلی از دوستان و هنرمندان جوان دانشگاهی، آثاری را در این عرصه خلق کنند که همیشه هم ضعف‌هایی در این آثار وجود داشته است اما اینقدر جا برای خلاقیت در این عرصه زیاد است که همواره می‌توان منتظر آثار بهتری از دوستان بود.
 
این کارگردان تئاتر با بیان اینکه دنیای فانتزی بی‌حد و مرز است اظهار داشت: دنیای فانتزی، بی‌پایان است و هیچ مرزی ندارد و هرچقدر در آن پیش برویم، باز هم جا برای پیشرفت وجود دارد و برای شناخت مناسب آن لازم است که سطح دانش را همواره ارتقاء داد. مطالعه‌ی مداوم و مستمر در این زمینه لازم است، اما کافی نیست. به نظر من خیلی مواقع لازم است برای مشورت به اساتید دانشگاهی رجوع کرد و از نظرات ایشان نیز کمک گرفت. از سوی دیگر استفاده از رسانه‌های دیگر همچون فیلم و عکس و دنیای مجازی را برای ارتقاء سطح دانش افراد لازم می‌دانم.
 
نعیمی ادامه داد: به نظر من کسی که مدعی شود همه‌ی جوانب فانتزی را شناخته، سطح درکش متوقف شده است. نه تنها در فانتزی بلکه در همه‌ی عرصه‌های علمی و هنری نمی‌توان گفت همه‌ی جوانب شناخته شده است چرا که در هر علم و دانشی، هرچقدر پیش ‌برویم ناشناخته‌های بیشتری نمایان می‌شود.
 
 
غزل نعیمی که در بخش استعدادهای جوان بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌‌ی ماه، به عنوان کارگردان برگزیده معرفی شد، درباره‌ی جایزه‌ی خود گفت: تشویق‌ها همیشه باعث پیشرفت می‌شوند. این جایزه انگیزه‌های من را برای کار بهتر، مضاعف کرد و بدون شک سعی خواهم کرد برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر، سعی بیشتری داشته باشم.
 
وی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره نیز گفتم که از حوزه هنری خیلی سپاسگزارم که فرصت این تجربه را به من داد. همانطور که می‌دانید نمایش ما، اولویت‌های موضوعی جشنواره را نداشت اما دکتر امینی؛ دبیر جشنواره و رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ گفته بود نمایش‌های جشنواره فقط منحصر به موضوعات نیست و اگر اثری کیفیت لازم را داشته باشد حتی اگر جز اولویت‌های موضوعی نباشد، امکان حضور در جشنواره را خواهد داشت. البته خیلی از دوستان به من گفته بودند که این حرف، در حد حرف باقی می‌ماند و نمایش آلیس، حتما مردود می‌شود اما از آقای دکتر امینی خیلی ممنون و سپاسگزارم که روی حرف خود ایستادند و شرایط حضور گروه ما را در جشنواره فراهم کردند.
 
این کارگردان تئاتر، استفاده از مشاوره‌های کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری را در ارتقاء کیفی اثر نمایشی خود بسیار مثبت دانست و عنوان کرد: استفاده از نظرات کارشناسان حوزه هنری نیز در قوام یافتن کار ما خیلی موثر بود. نمایش ما در بازبینی اول به صورت مشروط پذیرفته شد و با توجه به نظرات و پیشنهاداتی که کارشناسان ارائه کردند، نمایش ما رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد که از این بابت از همراهی کارشناسان محترم حوزه هنری خیلی متشکرم.
 
غزل نعیمی در پایان گفت: در حال حاضر تقاضای خود را برای اجرای عموم نمایش "آلیس دختر قصه و توت فرنگی‌هایش" در حوزه هنری ارائه کرده‌ایم. مسلما حضور در جشنواره‌ی تئاتر سوره‌ی ماه برای ما تجربه‌ی بزرگی بود اما تاثیر اصلی را در کسب تجربه، اجرای عمومی خواهد داشت. امیدوارم این فرصت به گروه ما داده شود تا بیشتر و بهتر دیده شویم.
 
گفتنی است نمایش "آلیس دختر قصه و توت فرنگی‌هایش" نوشته‌ی امیر عالمی و به کارگردانی غزل نعیمی در بخش استعدادهای جوان بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌‌ی ماه، توانست برگزیده‌ی رشته‌های طراحی صحنه و کارگردانی شود.