دختر رضا رضامندی هنرمند تئاتر که این روزها در بیمارستان بستری است، گفت: حال پدرم رو به بهبودی است اما خطر بزرگی از سر او گذشت.

پایگاه خبری تئاتر: دختر این هنرمند گفت:‌ روز دوشنبه 11 آذر ماه پدرم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما آن گونه که پزشک درمانگرش گفت، حال خوبی نداشت و متاسفانه پیش از عمل ایست قلبی کرد اما به هر حال عمل اجتناب‌ناپذیر بود و باید حتما انجام می‌شد.

رضامندی درباره وضعیت فعلی پدرش توضیح داد: خوشبختانه گویا حال پدرم رو به بهبودی می‌رود. به طوری که امروز دستش را تکان داده و چشم‌هایش را باز کرده است اما همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو ) بستری است و معلوم نیست چه زمانی مرخص می‌شود.

او همچنین درباره وضعیت بیمه پدرش گفت: خانه تئاتر در تلاش است تا برای پدرم کارت بیمه طلایی صادر شود اما این کارت هنوز به دست ما نرسیده و همه هزینه‌ها را به طور شخصی و آزاد پرداخت می‌کنیم اما این چیزها برای ما مهم نیست و تنها چیزی که برای ما مهم است، سلامتی پدر است.

 رضا رضامندی هنرمند تئاتر حدود یک ماه پیش دچار مشکلات قلبی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بچه‌های تئاتری او را بیشتر به عنوان پرستار سعدی افشار می‌شناسند. چرا که در دو سال و نیم گذشته مسئولیت نگهداری از تنها بازمانده نسل قدیمی سیاه بازان ایرانی را بر عهده داشت و همواره در کنار سعدی افشار بود.