فیلم کوتاه «کلینر» ساخته محمدرضا میقانی به جشنواره ای در آمریکا راه یافت.
رییس انجمن مدیران تولید از حذف تندیس مدیران تولید از بخش اراده ملی سیوهشتمین جشنواره فیلم فجر، بدون توضیح از سوی مدیران این رویداد خبر داد.
هدا عربشاهی از ترجمه نمایشنامه «بئاتریچهها» شامل منولوگهایی از نویسنده و نمایشنامهنویس ایتالیایی استفانو بنی توسط نشر نیماژ خبر داد.
«دنیای شگفت انگیز اکو و تاکو» و «افسانه پری دریایی» ۲ نمایشی هستند که به تازگی اجرای عمومی خود را در تالار هنر آغاز کرده اند.
کتاب «بهروز غریبپور» از مجموعه «ماندگاران صحنه» رونمایی میشود.
با رأی ۷۰ چهره و هنرمند تئاتر، ۳ پوستر برای نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی انتخاب شد.
«فصل ماهی سفید» به جشنواره فیلم بلند بالکان تیرانای آلبانی راه یافت.
بخشهایی از فیلم سینمایی خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا که در بخش سودای سیمرغ سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد منتشر شد.
مدیری: الان گریه کردم خیلی خوشگل نیستم فکر نکنید قیافه گرفتم.
یک خبرنگار: شما ادعای مردمی بودن دارید ولی عینکتان غیرمردمیه!
مهران مدیری در نشست نقد وبررسی فیلم «درخت گردو» در پاسخ به اینکه چرا عینک آفتابی زده است گفت: دو شب است نخوابیدم و تازه گریه کردهام
فیلم سینمایی دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
فیلم آن شب به کارگردانی کوروش آهاری در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
مهدی ابراهیم زاده صدابردار سینما از سختی صدابرداری دو فیلم حاضر در جشنواره فجر گفت.
نشست خبری فیلم آن شب به کارگردانی کوروش آهاری در چهارمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
پانتهآ بهرام درباره تراشیدن موهایش در «شنای پروانه»: من را دعوا کردند گفتند روی این یک شالی بنداز، این شکلی ام من!
بخشهایی از فیلم سینمایی مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره 38 فجر حضور دارد منتشر شد.
۵ نامزد نهایی جوایز مسابقه عکس جشنواره بینالمللی تئاتر فجر معرفی شدند.
هفتمین روز از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر با اجرای آثار در بخشهای مختلف تئاتر دنبال میشود.
میر سعید مولویان گفت: تجربیات خودم و حضور در کنار بازیگران کاربلد باعث شد متوجه نقطه ضعفهای احتمالی بشوم.
«دوزیست» تازهترین فیلم برزو نیک نژاد، میخواهد یک فیلم اجتماعی تمام عیار باشد اما از نیمه دوم روایت قصه اش سردرگم و به یک موقعیت از دست رفته تبدیل می شود.