اولین روز سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 28 دی با اجرای 11 نمایش در بخش صحنه ای و 6 نمایش در بخش خیابانی برگزار می شود.

پایگاه خبری تئاتر: تالار وحدت در روز اول جشنواره به اجرای نمایش "سقراط" کار حمید رضا نعیمی اختصاص دارد که یک اجرا در ساعت 18 انجام می دهد. این نمایش در بخش مسابقه بین الملل قرار دارد. نمایش "دایی وانیا" کار اکبر زنجانپور نیز در ساعت 19 بر صحنه تالار اصلی اجرا می شود.
تالار چهارسو میزبان نمایش "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" به کارگردانی مهدی پاشایی است که در نوبت های 18 و 20.30 و در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران اجرا می شود.
نمایش "مجلس انتقام جویی هملت" کار حسین جمالی نیز که در بخش مسابقه تئاتر ایران قرار دارد در دو نوبت 17.30 و 19.30 مهمان تالار قشقایی است.
"مرگ تصادفی یک آنارشیست" به کارگردانی مصطفی عبدالهی در نوبت های 17 و 19 تالار سایه و نمایش "شلپ" کار فواد رایحی از خرمشهر که در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران قراردارد در دو نوبت 16.30 و 18.30 کارگاه نمایش روی صحنه می روند.
تماشاخانه سنگلج نیز در دو نوبت 17.30 و 19.30 میزبان نمایش "احساس آبی مرگ" کار امین میری است که در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران قراردارد.
تالار هنر نیز به نمایش "روبینسون و کروزو" کار علیرضا کوشک جلالی اختصاص دارد که در نوبت های 17 و 19 اجرا می شود. نمایش "آسمان روزهای برفی " کار مهیار عسکری نیز در دو نوبت 16.30 و 18.30 مهمان خانه نمایش اداره تئاتر است.
اما در تالار حافظ نمایش "خون و گل سرخ" کار بهزاد فراهانی در نوبت های 18 و 20 به نمایش در می آید.
سالن استاد سمندریان نیز به اجرای نمایش "در شوره زار" کار حسین کیانی اختصاص دارد که یک اجرا در ساعت 20.30 انجام می دهد.
سالن های فردوسی ، استاد ناظر زاده کرمانی ، تالار استاد انتظامی و تماشاخانه های سه نقطه و آو در این روز اجرا ندارند.
در بخش خیابانی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز محوطه مجموعه تئاتر شهر از ساعت 15 میزبان 5 نمایش "سالهای دور از خانه" کار محمد زوار بی ریا، "یه آسمون آبی" کار ماندانا عبقری ، "کاشت داشت برداشت" کار محمد بهاگیر، "چهارخان برای جاسم" کار جلال مشتاقیان زاده و "چوک ابوموسی" کار حسین سبحانی می شود.
باغ هنر خانه هنرمندان ایران نیز در ساعت 17 شاهد اجرای نمایش "جلال رئیسی" کار فاطمه رادمنش است.
سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا از 24 دی تا 12 بهمن در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود.