اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان نمایش بازی زندگی نوشته ماندانا عبقری کارگردانی علیرضا دهقانی روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ساعت ۱۸ در خانه نمایش اداره تئاترانجام خواهدشد.

چارسو پرس: نمایش بازی زندگی هرروز به‌جز شنبه‌ها ساعت 18 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌گردد.

خلاصه نمایش: آرزوی شهرت در بازیگری که به ناکجاآباد می‌رسد، پارتی‌بازی و ضابطه‌هایی که هنر و استعداد مانی را در شغل بازیگری، به انحطاط می‌کشاند، جامعه‌ی تئاتر که با تحریم‌های بی‌حد و حصرش، مانی را به ورطه‌ی نابودی می‌کشاند، جامعه‌ای که با نگاه آلوده‌اش به هنر بازیگری خیابانی مانی، او را به چالش مرگ می‌برد... و بمانی، همسری که زیر فشارهای این زندگی بی منطق و معنا، میمیرد و میمیرد و میمیرد... و اینک، در نقطه پایانی زندگی این زن و مرد، آنها باهم بازی میکنند. زندگی را بازی میکنند، زندگی را همچون شاه نقشهای بزرگترین شاهکار ادبی جهان بر صحنه تئاتر زندگی بازی میکنند و میمیرند.
 ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی بازیگران این نمایش هستند.

دستیار کارگردان: رکسانه عبقری، مدیر صحنه: پویا شش پری، مدیر اجرا: سعید عزیزی، آهنگساز و نوازنده گیتار: علیرضا اسدی، مدیر روابط عمومی: پدرام اویسی، آهنگساز و نوازنده: علیرضا اسدی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه ی نمایش می توانند از طریق نشانی میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند.