بازیگر نمایش «یوبیتسومه» از همکاری خود با نیما نادری و همچنین ویژگی های این نمایش رئالیستی که امروز 29 دی ماه اجرا می شود، سخن گفت.

پایگاه خبری تئاتر:  مهدی صباغی که در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با نمایش «یوبیتسومه» در بخش «نسل نو» حضور دارد درباره ویژگی های این نمایش گفت: این نمایش بسیار رئالیستی و اجتماعی است. متن قوی و با کیفیتی دارد و من خوشحالم که یکی از بازیگران این نمایش هستم.

وی ادامه داد: سال هاست که در تئاتر مشغول بازی هستم اما کار کردن با کارگردان‌های جوان ویژگی‌های خاص خود را دارد مثل اینکه انرژِی جاری در گروه بیشتر است.

صباغی با اشاره به همکاری های خود با نیما نادری کارگردان این نمایش عنوان کرد: نیما نادری کارگردان با اخلاق و خلاقی است و امیدوارم که این نمایش در این دوره از جشنواره دیده شود. خوشبختانه ترکیب هیات داوران بسیار چشمگیر و حرفه ای است و تصور می کنم جشنواره خوبی پیش رو داریم.

نمایش «یوبیتسومه» به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری یکشنبه 29 دی در دو سانس 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

این نمایش مدتی قبل در تالار حافظ نمایشنامه‌خوانی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

یوبیتسومه درباره کسی است که در گروه خود مرتکب خلافی می‌شود‌، یک بند انگشت‌اش را قطع می‌کنند و با این اتفاق آن فرد «یوبیتسومه» می‌شود. فلسفه این عمل این است که وقتی یک سامورایی می‌خواهد شمشیر بزند باید تمام انگشتان دستش را بکار ببرد. زمانی که یک بند از انگشتانش قطع شود در شمشیر زدن دچار مشکل می‌شود، در قصه این نمایش هم آدم‌ها به نوعی «یوبیتسومه» شده‌اند.

داستان «یوبیتسومه» درباره پسری است که بعد از سال‌ها به خانه بر می‌گردد و متوجه می‌شود که همه چیز تغییر کرده است.

نیما نادری نویسنده و کارگردان نمایش «یوبیتسومه» است و مریم بوبانی، معصومه رحمانی و مهدی صباغی بازیگران آن هستند. همچنین محمد قدس تهیه‌کنندگی و بهناز شیربانی روابط عمومی این نمایش را بر عهده دارند.