سرپرست گروه تئاتر «پوشه» اعلام کرد که این گروه در نخستین رویکرد رسمی خود به یک اثر کلاسیک خارجی، اقتباسی از نمایشنامه «گربه روی شیروانی داغ» تنسی ویلیامز را به صحنه می برد.

چارسو پرس: - مهر: ایوب آقاخانی سرپرست گروه تئاتر «پوشه» درباره فعالیت های این گروه تئاتری در سال جاری گفت: جزو معدود دفعاتی است که دورخیز کرده ام تا اثری فرهنگی را بازنویسی کنم و قصد دارم اقتباسی از نمایشنامه «گربه روی شیروانی داغ» اثر تنسی ویلیامز را روی صحنه ببرم.


وی درباره دلایل این اقتباس که به عنوان رویکرد رسمی گروه تئاتر «پوشه» به یک اثر کلاسیک خارجی است، یادآور شد: دلیل این امر ادای دینی است به نمایشنامه «گربه روی شیروانی داغ» که باعث شد به تئاتر علاقه مند شوم و فعالیت در این عرصه هنری را آغاز کنم.


آقاخانی اظهار کرد: اجرای اقتباسی از «گربه روی شیروانی داغ» که احتمالا در بازنویسی نهایی نام آن «شیروانی داغ» می شود، یک سودای قدیمی است و امیدوارم در دوره ای که منفعت طلبی شیرازه زندگی ما را از هم پاشیده، اجرای این اثر تأثیرگذار باشد.


سرپرست گروه تئاتر «پوشه» با بیان اینکه احتمالا در بازنویسی نهایی «گربه روی شیروانی داغ» تعداد بازیگران نمایش کمتر خواهد شد، درباره زمان و مکان اجرای اثر گفت: قرار است در پایان پاییز سال جاری این اثر را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببریم.