سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد اعلام کرد که سومین یادمان این نمایشنامه نویس که شامل اجرای نمایشنامه خوانی از آثار این هنرمند فقید تئاتر است، مرداد سال جاری برگزار می شود.

 چارسو پرس: جواد عاطفه سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد درباره برنامه ها و فعالیت های این بنیاد در سال جاری گفت: قرار است سومین یادمان استادمحمد را همزمان با سالمرگ وی در مرداد سال جاری با مسئولیت پرستو گلستانی برگزار شود که فراخوان این یادمان نیز طی یک هفته آینده منتشر می شود.


وی تأکید کرد: در این یادمان تلاش و علاقه ما تمرکزگرایی روی جوانان است و می خواهیم یک بازخوانی دوباره از استادمحمد توسط جوانان در قالب نمایشنامه خوانی داشته باشیم.


سخنگوی بنیاد استادمحمد همچنین آماده سازی یک شناختنامه دقیق با توجه به جزییات درباره محمود استادمحمد را که با همکاری یک پژوهشگر تئاتر در دست انجام است از دیگر برنامه های این بنیاد ذکر کرد.


عاطفه با اشاره به چاپ ۱۴ نمایشنامه از محمود استادمحمد در ۶ مجلد توسط نشر چشمه، توضیح داد: این آثار از مجموعه محمود استادمحمد و قرار است شامل چاپ ۱۷ نمایشنامه منتشر شده و نشده این هنرمند فقید تئاتر باشد. البته منتظر هستیم تا برخی آثار استادمحمد که متن شان وجود ندارد به دست مان برسد تا به این مجموعه اضافه کنیم.