علاقمندان به هنرهای نمایشی می توانند از 17 تا 19 فروردین ماه بلیت دو نمایش «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی لی نین» را به صورت نیم بها خریداری کنند.

پایگاه خبری تئاتر: بلیت نمایش‌های «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی لی نین» به کارگردانی همایون غنی زاده که از فردا یکشنبه 17 فروردین ماه اجرای دوباره خود را در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز می کنند در سه روز اول اجرا یعنی 17، 18 و 19 فروردین ماه به صورت نیم بها به فروش می رسد.

البته تماشاگران برای تهیه بلیت نیم بها باید به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند چون خرید بلیت تخفیف‌دار از طریق گیشه امکان پذیر نیست.

نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین» نوشته مارتین مک دونا است که با ترجمه حمید احیا روی صحنه می رود. این نمایش داستان پیر دختری به نام مورین را روایت می کند که سالیان سال به خاطر پرستاری از مادرش از ازدواج محروم مانده است ولی حالا توانسته با دوست دیرینه خود یعنی پاتو ارتباط دوباره ای برقرار کند. پاتو برای کسب و کار به انگلیس می رود و قرار می شود تا برای مورین نامه بنویسد.

پاتو در سفر، نامه را به برادرش ری داده و تاکید می کند که حتما نامه به دست خود مورین برسد نه مادر پیر او، اما ری بر خلاف خواسته برادر نامه را به دست مادر مورین می دهد و بعد از آن است که اتفاقاتی در نمایش رخ می دهد...

ویشکا آسایش، سعید چنگیزیان، مهدی کوشکی و همایون غنی‌زاده بازیگران این اثر نمایشی هستند. این نمایش اولین تجربه ویشکا آسایش به عنوان بازیگر در تئاتر است. وی پیش از این طراحی صحنه و لباس را در تئاتر تجربه کرده است.

«ملکه زیبایی لی نین» تا آخر فروردین ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت 20:30 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

«در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت نیز با حضور بازیگرانی چون رضا بهبودی، علی سرابی، رامین سیار دشتی، پیمان معادی، باران معادی، آرین کشاورز و نلی وکیلی آخر فروردین ماه ساعت 17:30 به صحنه می رود.

«در انتظار گودو» از دو پرده و پنج شخصيت به نام های استراگون، ولاديمير، لاكى، پوتزو و پسر تشکیل شده است. دو شخصيت اصلى اين نمايشنامه استراگون و ولاديمير هستند که رضا بهبودی و پیمان معادی نقششان را ایفا می کنند. این دو براى آمدن شخصى به نام گودو انتظار پوچ و بى نتيجه اى را تجربه مى كنند. محل ملاقات استراگون و ولاديمير با گودو در كنار يک درخت خشكيده است.

این نمایشنامه به عنوان نماینده تئاتر پوچی (ابزورد) در دنیای نمایش شناخته می شود و به بررسی موجودیت انسان معاصر در این دنیا، بیهودگی و انتظاری پوچ برای ادامه زندگی اشاره دارد.