کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر از امروز شنبه 20 اردیبهشت ماه میزبان هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی می شود.

پایگاه خبری تئاتر: کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر از امروز شنبه 20 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته میزبان آثار نمایشی شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتردانشگاهی ایران است.

این تالار نمایشی با پایان گرفتن اجرای نمایش «پوتین‌ها» به کارگردانی کاوه مهدوی از امروز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه، تا پایان روز جمعه 26 اردیبهشت ماه میزبان 7 گروه نمایشی شرکت کننده در جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی خواهد بود که طی روزهای یاد شده هر نمایش ساعت 15:30 و 17:30 در کارگاه نمایش میزبان علاقمندان تئاتر در کارگاه نمایش خواهد بود.

از امروز به ترتیب نمایش‌های «گزارش دگر دیسی گوزن» نوشته و کار نسیم تیمورپور، «نگاه عرفه» نوشته و کار امیر احمد قزوینی، «بالکن» نوشته و کار بهروز سالمی، «ویلی لومان» نوشته عرفان غفوری به کارگردانی رضا بصیرزاده، «قصر» نوشته و کار آرمین جوان، «آنها» نوشته حمیدرضا شکاری و کارگردانی باقر سروش و «خسم» نوشته و کار فرامرز رمضانیان در کارگاه نمایش به صحنه خواهند رفت.

همچنین جلسات نمایشنامه‌خوانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی نیز از روز 22 تا 26 اردیبهشت ماه، طی دو نوبت در ساعات 12 و 14 در سالن مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز شنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 21 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.‌