تئاتر جمعه کُشی به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج برای بار سوم و این بار در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید و اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری تئاتر: روابط عمومی گروه اعلام کرد: نظر به استقبال تماشاگران و درخواست‌های مکرر به‌منظور فراهم کردن موقعیت مناسب‌تری برای دسترسی به سالن اجرا، با پیش‌بینی‌های مناسب‌تر برای رفع تاثیر منفی محدودیت‌های ترافیکی، هم‌چنین توجه ویژه‌ی هنرمندان، منتقدان و صاحب‌نظران تئاتر و فرهنگ، اجرای تئاتر جمعه‌کُشی، برای سومین و آخرین بار، و این بار در پردیس تئاتر شهرزاد، تنها به‌مدت ده روز، تمدید می‌شود.
جمعه‌کُشی به‌نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج، از دوشنبه ۲۷ آبان تا پنج‌شنبه ۷ آذر، همه‌روزه در ساعت ۲۰:۳۰، در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.
بلیت نمایش از طریق سایت ایران‌نمایش و یا مراجعه به گیشه‌ی پردیس تئاتر شهرزاد قابل‌تهیه است و آغاز پیش‌فروش بلیت در سایت، از ساعت ۱۲ روز شنبه خواهد بود.
جمعه‌کُشی در اجراهای دهه‌ی ۵۰ شمسی و به‌خصوص اجراهای فعلی، توانسته بیش‌ترین توجه منتقدان و صاحب‌نظران تئاتر و فرهنگ را نسبت به یک اثر نمایشی جلب نماید و تنها در مورد اجراهای اخیر این نمایش تا کنون، به‌غیر از اخبار و مصاحبه‌ها، نزدیک ۳۰ نقد و ۲۰ یادداشت از چهره‌های شاخص فرهنگی منتشر شده است.
یک ویژگی بزرگ اجراهای اخیر جمعه‌کُشی آن است که علاوه بر این‌که چون یک ماشین زمان، تجربه‌ی ملموس و خاطره‌انگیز مواجهه با حال و هوا و فضای دهه‌ی ۵۰ شمسی را برای تماشاگران و به‌خصوص جوانان ممکن و تماشای تئاتری متفاوت و تازه و تجربه‌نشده را محقق می‌سازد، در عین حال با چندلایگی و تنوع ارجاعات و برداشت‌ها، امکانی شگفت‌انگیز برای مواجهه با موضوعات حال و آینده را مهیا می‌کند، تجربه‌ای تازه و به‌یادماندنی.