محمد رحمانیان کارگردان نمایش «روزهای رادیو» در یادداشتی در خصوص خبر منتشر شده خبرگزاری مهر درباره این اثر نمایشی، توضیحاتی را ارائه داد.

پایگاه خبری تئاتر: محمد رحمانیان نمایشنامه نویس و کارگردان با سابقه تئاتر ایران طی یادداشتی به ارائه توضیحاتی در خصوص خبر منتشر شده خبرگزاری مهر درباره نمایش «روزهای رادیو» پرداخت که قرار است اسفندماه سال جاری روی صحنه برود.

در یادداشت رحمانیان چنین آمده است:

«دوستان محترم بخش هنری خبرگزاری مهر

اجازه بدهید مثل بچه‌های انشاءنویسِ سالهای دور شروع کنم که: بر همگان واضح و مبرهن است که هر گروه نمایشی استحقاق این را دارد که اخباری صحیح و دقیق و کامل از تمرین‌ها و اجراهایشان در خبرگزاری‌ها و جراید کثیرالانتشار و حتی قلیل الانتشار، بازتاب داده شود و اخباری که اینجا و آنجا به چاپ می‌رسد خالی از اطّلاعات نادرست باشد. متأسفانه در سه خط خبرِ آن خبرگزاری محترم درباره نمایش «روزهای رادیو» -منتشر شده در هشتم بهمن ۱۳۹۸- چندین اشتباه غیرعمدی وجود دارد که بهتر بود خبرنگار محترم با تماس با کارگردان که رفاقتی عمیق و طولانی با ایشان دارد نخست از صحّت و سُقم این اطّلاعات اطمینان حاصل می‌کردند و سپس اقدام به نشر آن خبر. از جمله اطلاعات نادرستِ خبرِ نمایش «روزهای رادیو»، حضور استاد علی عمرانی و حبیب رضایی عزیز در این نمایش است که هر دو در پروژه‌های دیگری حضور دارند و من از نعمت حضورشان بی نصیبم. و نیز همکاری استاد محسن شاه ابراهیمی به عنوان مدیر هنری، که ایشان نیز به دلیل مسئولیت بزرگشان در مجموعه‌ی «سلمان فارسی» امکان تلمّذ را از من گرفتند.

از دوستان خبرگزاری محترمِ مهر استدعا دارم اخبار نمایش «روزهای رادیو» را تنها از طریق روابط عمومی این نمایش که - به زودی معرفی می‌شود- پیگیری نمایند.

با سپاس و اعتذار

محمّد رحمانیان / نویسنده و کارگردان نمایش روزهای رادیو»


منبع: خبرگزاری مهر