نمایش «یوبیتسومه» به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری جمعه 10 مرداد ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در کارگاه نمایش پایان داد.

پایگاه خبری تئاتر: نیما نادری بعد از پایان اجرای نمایش ضمن تقدیر از عوامل اجرای نمایش « یوبیتسومه» خطاب به تماشاگران گفت: در طول مدتی که به تمرین این اثر نمایشی مشغول بودم روزهایی را به خاطر دارم که سینا برادرم در کنار ما حضور داشت و من را در اجرای هرچه بهتر این اثر نمایشی کمک می کرد اما متاسفانه او از میانه راه من را تنها گذاشت و از این دنیا رفت و حالا در صحنه ای دیگر حضور دارد.

وی افزود: سینا نادری قلبش از سختی‌ها سفت شد ولی سنگ نشد و خداوند شاهد است که او چه بازیگری بود. این نمایش و سختی‌هایش را به سینای عزیزم پیشکش می‌کنم . از آن روزی که سینا از دنیا رفت این نمایش خاطره عجیبی برای من شد که هیچ‌گاه آن را فراموش نمی کنم.

نادری با اشاره به حضور بازیگران نمایش بیان کرد: مریم بوبانی ، معصومه رحمانی و مهدی صباغی دراین مدت مادرانه،خواهرانه و برادرانه در کنار من حضور داشتند و به من که برای اولین‌بار بود کارگردانی حرفه‌ای تئاتر را تجربه می‌کردم کمک زیادی کردند که لازم است در اجرای آخر نمایش از این حضور صمیمانه بی‌نهایت قدر دانی کنم.