نمایش محیطی «لکه‌ای سرخ بر برگی سبز» به کارگردانی «شهاب راحله» در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئا‌تر عروسکی تهران «مبارک» اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: در این نمایش محمود فرهنگ بعنوان نویسنده، شهاب راحله کارگردان، عباس بابایی، علیرضا رجبی، حاتم میرزایی وسید حسین حسینی به عنوان بازیگر حضور دارند.

کارگردان نمایش در در تشریح این نمایش گفت: شیوهٔ اجرایی نمایش به دو گونهٔ عروسکی و زنده می‌باشد که با استفاده از عروسک‌های بزگ و با تکنیک بونراکو به صورت محیطی و در فضای باز به روی صحنه و میدان می‌رود و نسیم یاقوتی طراحی و ساخت عروسک را به عهده دارد.

وی با اشاره به استفاده از جلوه‌های بصری متنوع افزود: این جلوه‌های بصری برای خلق لحظات مفرح توام با اندیشهٔ سیال و قابل درک برای عموم مخاطبان است و سعی کرده‌ایم که بازی‌های روان و ارتباط ویژه هنرمندان با عروسک‌ها قابل تامل و ملموس باشد.

«شهاب راحله» در مورد داستان این نمایش خاطرنشان کرد: دومورچه در پارک مشغول بازی هستند و ازآنجا که غیر عادی هستند، توجه طرفدار محیط زیست را به خود جلب می‌کنند و همین باب آشنایی آن‌ها با یکدیگر می‌شود. مورچه‌ها داستان بزرگ شدن و تغییر ژنتیک خود را برایمان شرح می‌دهند و دراین میان خبرنگاررادیویی بین المللی قصد تهیه گزارش برای سرتاسر جهان را دارد که باعث درگیری‌هایی بین ایشان می‌شود

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: عکس. آفیش. بروشور: وحید پیماندار، موسیقی: شهرزاد راحله، طراحی لباس: وحید عسس، طراحی صحنه: شهاب راحله ودستیار کارگردان: مجتبی طالب‌نژاد اشاره کرد.

پانزدهمین جشنواره تئا‌تر عروسکی با دبیری مرضیه برومند 22 تا 29 شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.