با واکسینه شدن بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ایالت کالیفرنیا، محدودیت های سینمایی شامل استفاده از ماسک و ظرفیت محدود سالن های سینما برداشته شد.

پایگاه خبری تئاتر: «گوین نیوسام» فرماندار ایالت کالیفرنیا در یک نشست خبری به صورت رسمی از پایان محدودیت های اعمال شده برای سالن ها و مخاطبان سینمایی در این ایالت خبر داد.

گیشه سینمای آمریکا که به تدریج در حال بازگشت به روزهای پرفروغ خود است با رفع محدودیت سالن های سینما در مسیر بازگشت سریع تر به روند عادی قرار می‌گیرد، گرچه برخی از سینماها در این ایالت که قطب سینمای آمریکاست و دارای بیشترین تعداد سالن سینماست، در حال حاضر اعلام کرده‌اند آمادگی بازگشت سریع به ارائه خدمات با ظرفیت کامل را ندارند.

اوایل هفته جاری، قسمت دوم فیلم هیجانی و ترسناک «یک مکان آرام» به کارگردانی «جان کرازینسکی»محصول کمپانی پارامونت پیکچرز به رکورد جدید در دوران کرونا دست یافت و توانست فروش خود را در گیشه آمریکای شمالی به ۱۰۸ میلیون دلار برساند که از آغاز همه گیری کرونا تا به امروز بی سابقه بوده است.

با کاهش محدودیت ها در ایالت کالیفرنیا و دیگر ایالت های آمریکا احتمالا فیلم های مهمی که در یک سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی اکران نشده بودند خود را برای اکران تابستانی آماده خواهند کرد.