فیلم «لایه‌های دروغ» به عنوان محصول مشترک ایران و فنلاند برای شرکت در جشنواره فجر آماده می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: محسن صرافی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم با بیان اینکه فیلمبرداری این پروژه خردادماه در ایران به پایان رسیده است، توضیح داد: «لایه‌های دروغ » به کارگردانی رامین سهراب در حال حاضر مراحل پست پروداکشن را پشت سرمی‌گذارد و در حال تدوین است، البته کارهای فنی فیلم به دلیل اینکه با یک اثر اکشن روبرو هستیم زمان زیادی خواهد برد و سختی‌های خاص خود را دارد که درفنلاند و امریکا تکمیل می‌شود.

او با اشاره به اینکه «لایه‌های دروغ» اولین تولید مشترک ایران و فنلاند با تمام ویژگی‌های یک پروژه مشترک است، ادامه داد:‌ با توجه به اینکه این فیلم برای تماشاگر ایرانی ساخته شده و تلاش رامین سهراب به عنوان کارگردان و نیز نقش اصلی فیلم بر این بوده بخاطر علاقه وافرش به ایران یک فیلم اکشن بین‌المللی برای کشورش بسازد، دو چشم‌انداز برای «لایه‌های دروغ» در نظر گرفته‌ایم؛ نخست اینکه آن را برای جشنواره ملی فجر آماده کنیم که اگر هیات انتخاب بپذیرد فیلم را بهمن ماه رونمایی می‌کنیم و برنامه بعدی هم براساس عرضه‌ی سال آینده در بازار جشنواره کن پیش خواهد رفت.

فیلم لایه های دروغ

وی یاداور شد که «لایه‌های دروغ» سه سال قبل براساس بخش‌هایی که فیلمبرداری شده بود در بازار جشنواره کن عرضه شده و مورد استقبال قرار گرفته بود. از آنجا که به دلیل مصدومیت رامین سهراب فیلمبرداری متوقف شده بود، حالا با تکمیل فیلم و در سال آینده توسط پلتفرم فرانتیرز کانادا عرضه می‌شود. 

رامین سهراب، نادر فلاح، آرمان درویش، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، مجید سعیدی، میلاد میرزایی، روشنک گرامی و آنتی رینی از جمله بازیگران «لایه‌های دروغ» هستند.

فیلم لایه های دروغ

رامین سهراب سال 1397 درباره این فیلم گفته بود: ریسک ساخت فیلم اکشن در ایران بالا است و نمی‌دانم مردم چطور استقبال می‌کنند ولی تلاش کرده‌ام یک فیلم اکشن مطابق با استانداردهای جهانی بسازم. البته ایران بدلکاران زیادی دارد و متاسفانه فیلم اکشن در اینجا ساخته نمی‌شود که از جمله دلایل فقدان چنین فیلم‌هایی بودجه زیاد مورد نیاز برای این نوع فیلم است. یا این حال امیدوارم «لایه های دروغ» سرآغاز ساخت فیلم‌های اکشن بیشتر در ایران باشد.


منبع: خبرگزاری ایسنا