«کوین اسپیسی» که محاکمه او در ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می شود و اکنون با اتهامات تجاوز جنسی بیشتری هم روبرو شده، در یک فیلم بریتانیایی مستقل حضور می‌یابد.

چارسو پرس: این بازیگر برنده دو جایزه اسکار که اولین محاکمه او در بریتانیا در مورد پنج مورد اتهام تجاوز در ۶ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد، برای صداپیشگی نقش منفی اصلی در فیلم هیجان‌انگیز «کنترل» به نویسندگی و کارگردانی «جین فالایز» انتخاب شده است. 

این فیلم داستان وزیر کشور بریتانیا با بازی «لورن متکالف» را دنبال می‌کند که یک شب در حالی که درگیر یک رابطه مخفیانه با نخست‌وزیر (مارک همپتون) است، به خانه می‌رود. در همین حال، یک مرد دیگر با بازی «اسپیسی» راز او را می‌داند و به شدت تحت تأثیر آن قرار گرفته و به دنبال انتقام است.

این خبر در حالی منتشر شده که اخیرا اعلام شده «کوین اسپیسی» با هفت مورد دیگر اتهامات جنسی در بریتانیا مواجه است که در مجموع تعداد اتهامات او در بریتانیا را به عدد ۱۲ می رساند. «اسپیسی» یک ماه پیش از سوی هیئت منصفه در نیویورک درباره اتهام سوء رفتار جنسی مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» در دهه ۱۹۸۰میلادی، بی‌گناه شناخته شد. 

پس اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر مطرح به مرز نابودی رسیده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه‌دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.

کمپانی نتفلیکس نیز فیلم زندگی‌نامه «گور ویدال» رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی با بازی «کوین اسپیسی» را بایگانی کرده و او همچنین از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «۱۲۴۲: دروازه‌ای به بهشت» کنار گذاشته شد.