محمد مظفری، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «ناکو» که سوم بهمن در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود، این اثر را روایت‌گر زندگی ساکنان ساحل خلیج فارس در روزهای جنگ معرفی می‌کند.

چارسو پرس:  محمد مظفری که در بخش مهمان نمایش‌های خیابانی این دوره از جشنواره حضور دارد، در باره داستان «ناکو» گفت: «این نمایش، زندگی ساکنان ساحل نشین جنوب ایران و به ویژه مردم بنادری مانند گناوه، آبادان و بوشهر را روایت می‌کند. ما داستان مرد و زنی بازمانده از جنگ را که روی یک لنج کار می‌کنند، در محوطه تئاتر شهر پیش چشم تماشاگران می‌آوریم.»

او در خصوص شیوه اجرایی این نمایش هم توضیح داد: «در این اجرای خیابانی با استفاده از شیوه‌های نمایش‌های ایرانی مانند نقالی و پرده خوانی و با تمسک به آیین‌ها و موسیقی بوشهری، نمایش را به گونه‌ای اجرا می‌کنیم که با نوع و شیوه زندگی مردم این خطه مرتبط باشد.»

این هنرمند تئاتر خیابانی افزود: «در این نمایش، سه بازیگر اصلی داریم و یک مرد و یک زن به عنوان نماد حضور مردم جنوب ایران در جنگ، حضور دارند. گروه موسیقی نیز ملودی‌های بوشهری را به صورت زنده در این نمایش اجرا می‌کنند.»

نمایش «ناکو» به نویسندگی و کارگردانی محمد مظفری، یکی از آثار معرفی شده در بخش مهمان تئاتر خیابانی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که ساعت 16 روز جمعه، سوم بهمن در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

فرانک بلورزاده، اسماعیل احمدی و احمد قربانی به عنوان بازیگر، غلامرضا احمدی، کریم آبادی، سعید قیطاس، محمد سراجی به عنوان گروه موسیقی، کریم محمودی به عنوان طراح دکور و صحنه و صادق نیک‌پرست به عنوان دستیار کارگردان در اجرای این نمایش همکاری می‌کنند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا 12 بهمن ماه 93 به دبیری اردشیر صالح‌پور برگزار می‌شود.