نمایش موسیقایی "شهرزادی باید" به نویسندگی نیما خسروی و سرپرستی و طراحی هایده کیشی پور جمعه 17 بهمن ماه ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

چارسو پرس: این اجرا همراه با موسیقی آلبوم شهرزاد گروه کامکارها و اجرای آئینی گروه شیفته گان دل ،داستان حضور شهرزاد، دختری زاده شده از دل شهر را به تصویر می کشد.

هایده کیشی پور در این اثر با طراحی و کارگردانی هنری و خلاقانه ، با هدایت گروهی چهل نفره داستانی برگرفته از قصه شهرزاد قصه گو را روایت می کند. بخش اول این اجرا شامل نمایشی در پنج صحنه از بازارهای کلاسیک است که در انتهای هر پرده، سلطانی با خدم و حشم وارد شده و دختری را برمی گزیند. شهر در نهایت خشمگین شده و به آن می اندیشد که دختری از دل خود بزاید تا در برابر این ظلم مقاومت کند. " شهر باید دختری زاید، شهرزادی باید"

بخش های بعدی نمایش موسیقایی "شهرزادی باید" شامل صحنه هایی است که توسط حرکات آئینی به نمایش در می آید. انتخاب بخش هایی از  داستان های بین المللی مانند تکه ای از شازده کوچولو و یا دخترک کبریت فروش  تاریخ و جغرافیا را از موضوع می ستاند و آنرا فرا زمانی و فارغ از مکان می سازد.

 هنرمندان نمایش " شهرزادی باید" به ترتیب نقش آفرینی در پنج بازار عبارتند از: بازار طلا فروش ها: نیوشا سجادی، نیکو سجادی، پریسا عبدالعظیمی، پارمیس بصائری، آرتمیس میرداد، هلیا رضایی، شیدا عدالت – بازار پارچه: هلیا عرفانیان، سپیده رضایی، بنفشه اندیشه راد، الناز عبدالحسینی، یاسمن پارسیان، کیمیا اشتری، دایانا مرعشی – بازار کفاشها : دلارام علاپور، آنیتا طاری، یاسمین یوسفی، ساناز قاسمی، کتی روزبه، مهرسیما منتصری، پارمیدا بصائری، صدف صمیمی، تینا رضوانی، باران رحمتی – بازار عطارها: نگار ابریشمی، هاله ذوقی، مژده طهماسبی، نگار آقا میری، نیلوفر مسیحی، فرناز فتح اله، یاس خصروی – بازار مسگرها: پردیس خسروی،مونا ارسطو،مهرناز حق جو، ساناز فرج اله پور، پگاه نیایی، ترگل سمیرم، الناز آقا زاده، آرزو هوشیاری، رومینا هوشمند-  شهرزاد و راوی داستان: زهرا پور بابک - شاه : نگار سودمند- وزیر: نازنین ابریشمی-سربازان: آیدا ایثاری و مهتاب درویش 

همچنین در این اجرا منیژه بابایی به عنوان مدیر برنامه و مهرنوش ذبیحی به عنوان مدیر تدارکات با این تیم نمایشی همکاری می کنند و عمده عواید  حاصل از فروش بلیط این  اجرا مانند سنوات گذشته به خیریه فیروزنیا اهدا خواهد شد.

گفتنی است نمایش موسیقایی"شهرزادی باید" جمعه 17 بهمن ماه ساعت 16 در سالن خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره 22803631 و 09125208431تماس حاصل نمایند .