جین گودال دانشمند و فعال محیط زیست مشهور بریتانیایی در همکاری با لئوناردو دی‌کاپریو قصد دارد تا نخستین پروژه سینمایی خود را تولید نماید.
چارسو پرس: جین گودال ۹۰ ساله به عوان دانشمند و سفیر صلح سازمان ملل شناخته می‌شود که نه تنها مطالعات قابل توجهی در زمینه مردم‌شناسی و رفتارشناسی جانواران داشته، بلکه در حوزه محیط زیست نیز حضور قابل توجهی داشته و تحقیقات او حول محور شامپانزه و سلامت‌ آن‌ها در سراسر جهان به عنوان امری شناخته شده و تحسین برانگیز در نظر گرفته شده است. زنی بریتانیایی که دوستی نزدیکی با ستاره بزرگ سینمای هالیوود یعنی لئوناردو دی‌کاپریو داشته و قصد دارد تا از او در ساخت یک پروژه سینمایی کمک بگیرد.
ماجرا از این قرار است که طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، جین گودال و لئوناردو دی‌کاپریو با یکدیگر وارد همکاری شده تا تهیه‌کنندگی فیلمی تحت عنوان Howl (زوزه) را بر عهده داشته باشند. اثری حول محور سگی خانگی به نام هری که صاحبانش به قتل رسیده و مجبور می‌شود تا محل زندگی‌اش را ترک نماید. در گیر و دار تلاش برای زنده ماندن در محیط بیرون از خانه، با یک گرگ مرموز روبرو شده که در ابتدا اعتمادی به یکدیگر نداشته و چاره‌ای جز همراهی پیش روی خود نمی‌بینند. Howl آغاز دوستی آن‌ها در شرایطی سخت و طاقت‌فرسا را به تصویر کشیده و از این منظر سعی دارد تا پیام‌های زیست محیطی را به مخاطبین القا نماید.
جین گودال علی‌رغم ارتباط نزدیکی که با شامپانزه‌ها در تمام طول زندگی‌اش داشته اما اعلام کرده که شیفته خلق و خوی گرگ‌ها بوده و حال که آن‌ها در شرف انقراض قرار دارند، قصد دارد تا فیلمی حول محور این حیوانات باهوش را تولید کرده تا جهان را با خطرات زیست محیطی انقراض آن‌ها آشنا نماید. مسئله‌ای که جزو دغدغه‌های لئوناردو دی‌کاپریو نیز به شمار رفته و قصد دارد تا دوستش را در مسیر تولید این فیلم همراهی نماید.
فیلم Howl برای اکران در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه ریزی شده است.