هیت داوران جشنواره تئاتر «لوداستار اوکراین» جایزه ویژه خود را به آده بیگجانیان برای نمایش «مارشملو» به کارگردانی آلبرت بيگجانيان اهدا کرد.

به گزارش سایت خبری تئاتر: آده بیگجانیان، هنرمندنوجوان کشورمان با حضور در جشنواره "لوداستار" اوکراین،که در شهر پولتاوا برگزار می شد، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران برای اجرای خلاقانه شد.

آلبرت بیگجانیان که سرپرستی گروه خاماچیک عهده دار است در این باره به خبرنگار سایت خبری تئاتر گفت: اجرای این گروه ایرانی از نظر استقبال تماشاگر و مخاطب نیز رقیبی بسیار جدی برای گروه های مدعی بود .وی که روز جمعه، با اتمام کار اجرای گروه و قبل از پایان جشنواره به کشور بازگشته در ارتباط با استقبالی که از گروه ایرانی در این جشنواره شد گفت: حضور گروه های ایرانی نوعی توجه را برمی انگیزد که گوئی مخاطب منتظر دیدن اجرائی متفاوت و انتقال پیام به گونه ای غیر منتظره است.

آده بیگجانیان،هنرمند عروسک گردان گروه، 14 سال دارد و این سومین جایزه بین المللی است که با شرکت در جشنواره های خارجی کسب می کند. وی قبلا از جشنواره یونیمای ارمنستان نائل به دریافت جایزه بهترین عروسک گردان و همچنین دیپلم افتخار گردیده است.

 

گروه تئاتر عروسكي «خاماچيك» با نمايش «مارشملو»، نوشته شل سيلوراستاین، در جشنواره "لوداستار" (Lodstar) اوكراين حضور پیدا کرده بود.

اخبار مرتبط:

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

خوانش نمایشنامه «هفت پرده» به روایت میکائیل شهرستانی

اجرای «آلبوم حشرات» در تماشاخانه موج نو

اجرای «چند روایت چپ کوک و کژ نما از قتل» در تئاتر شهر

گزارش تصویری نمایش «روز والنتاین» کارگردان: منیژه محامدی

معرفی داوران بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی

پیام‌های تسلیت مدیران تئاتری برای درگذشت مصطفی عبدالهی

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران