به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شده که الی و دینا را نشان می‌دهند.
چارسو پرس: فیلم‌برداری فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» در شهر ونکوور کانادا در جریان است و همین نیز سبب شده تا تصاویری از پشت صحنه آن توسط افراد مختلف گرفته شود و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. حالا نیز تصاویری از پشت صحنه فصل دوم این سریال منتشر شده که شخصیت‌های الی و دینا را نشان می‌دهند.
در این تصاویر که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار نیستند، می‌توان الی با بازی بلا رمزی و دینا با بازی ایزابلا مرسد را مشاهده کرد که روی یک اسب در حال سواری هستند. این اسب احتمالا همان اسبی است که به نام شیمر در بازی The Last of Us Part II معروف است. تصاویر دیگر نیز دینا و الی را در محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» نشان می‌دهند.

 


دینا در جکسون وایومینگ زندگی می‌کند، جایی که جوئل با بازی پدرو پاسکل و الی تصمیم گرفتند تا در آنجا اقامت کنند. او همچنین دوست الی و همراه او در سفر انتقام‌جویانه‌اش به سیاتل است. با توجه به صحنه‌های سرسبز در پشت سر این شخصیت‌ها در این تصاویر، می‌توان حدس زد که آن‌ها در حال فیلم‌برداری بخش‌های مربوط به سیاتل هستند.
یکی از نکات جالب توجه این تصاویر این است که در آن‎‌ها، شخصیت الی دقیقا همان گونه است که در فصل اول دیده شده بود. این در حالی است که اتفاقات بازی دوم حدود پنج سال پس از پایان بازی اول جریان دارد و الی به جای ۱۴ سال، ۱۹ سال سن دارد. با این حال، باید منتظر تصاویر رسمی بود تا نظر دقیق‌تری در این رابطه داد.
در حال حاضر هنوز مشخص نیست که فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» چه زمانی از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد اما سال ۲۰۲۵ محتمل‌ترین زمان است.