استودیو پیکسار پوستر و ویدیو جدید و زیبایی از انیمیشن مورد انتظار و جذاب Inside Out 2 به کارگردانی کلسی مان را منتشر کرده است.
چارسو پرس: تنها ۱ ماه زمان باقی مانده تا باری دیگر به لطف ساخته شدن انیمیشن Inside Out 2 (درون و بیرون ۲) غرق در احساسات و عواطف شویم. دنباله مورد انتظار ساخته استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار که به ترتیب توسط کلسی مان و مگ لفاوه کارگردانی و نویسندگی شده و از صداپیشگانی نظیر ایمی پولر، فیلیس اسمیت و لوئیس بلک بهره برده است. اثری که با توجه به اوضاع نه چندان خوشایند پروژه‌های سینمایی دیزنی در بحث فروش، حساب ویژه‌ای روی آن باز شده تا با استقبال قابل توجهی در گیشه سینماهای جهان روبرو شود.

این دنباله ما را باری دیگر با رایلی، دخترک دوست داشتنی روبرو می‌کند که افزایش سن سبب شده تا با احساسات و تجربیات جدید و ناشناخته‌ای در زندگی دست و پنجه نرم نماید. موضوعی که موجب گشته تا احساسات انیمیشن نخست نیز به چالش کشیده شده و ۲ دستگی میان آن‌ها به وجود بیاید تا حدی که توسط احساسات جدید رایلی طرد خواهند شد.

حال نیز استودیو پیکسار به مناسبت آغاز فروش بلیط سینماهای آی‌مکس، پوستر و ویدیو جدیدی را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برنامه ریزی شده است.