پوستر منتشر شده از قسمت اول اقتباس سینمایی نمایش موزیکال تحسین‌شده‌ی Wicked بر الفابا و گلیندا متمرکز است.
چارسو پرس: نمایش موزیکال Wicked (شرور) توسط استیون شوارتس و وینی هولزمن بر اساس رمانی تحسین‌شده به نام Wicked: The Life and Time of The Wicked Witch of The West (شرور: زندگی و زمانه‌ی جادوگر شرور غرب) اثر گرگوری مگوایر خلق شده است.

تولید یک اقتباس تلویزیونی غیر موزیکال از رمان مگوایر از سال ۲۰۰۹ کلید خورد. با این حال پس از موفقیت اقتباس سینمایی شاهکار کلاسیک Les Miserables (بینوایان)، این پروژه از یک سریال تلویزیونی به یک فیلم موزیکال تبدیل شد و توسعه‌ی آن با الهام از رمان اصلی و اقتباس نمایشی آن در دستور کار قرار گرفت.

از آن زمان روند توسعه‌ی این اثر با دشواری‌های متعددی روبرو بوده است؛ اما سرانجام با پیوستن جان ام.چو در مقام کارگردان به این پروژه، این کشتی طوفان‌زده به ساحل آرامش رسید.
حال به مناسبت نزدیک‌شدن به تاریخ انتشار قسمت اول این اثر، شرکت Universal Pictures پوستر فیلم Wicked را منتشر کرده است. این پوستر شخصیت‌های الفابا و گلیندا را به تصویر می‌کشد که دست دوستی به سوی یکدیگر دراز کرده‌اند.

داستان فیلم بخش اول Wicked در سرزمین اُز و سال‌ها پیش از رسیدن دوروتی به آن، در زمانی روی می‌دهد که الفابا برای یادگیری اینکه چگونه می‌تواند از مهارت‌های جادوگری‌ برای کمک به جامعه استفاده کند به دانشگاه شیز می‌رود. او در آنجا گلیندا را ملاقات می‌کند و به سرعت آن‌ها با یکدیگر دوست می‌شوند؛ اما یک توطئه در دانشگاه آن‌ها را به دو مسیر متفاوت سوق می‌دهد و زمینه‌ساز سقوط الفبا به شرارت و تباهی می‌شود.

فیلم Wicked به کارگردانی جان ام.چو و بر اساس فیلمنامه‌ای از وینی هولزمن توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به سینتیا اریوو و آریانا گرانده اشاره کرد.
بخش اول فیلم Wicked در تاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.